Articolul precedent |
Articolul urmator |
377 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 17:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.72+373.2 (2) |
Psihologie (3362) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
SM ISO690:2012 DAVIDESCU, Liliana Maria, PETROVSCHI, Nina. Aspecte determinative ale nivelului de dezvoltare socială a preșcolarilor de 5-6 ani . In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, Ed. Partea 2, 3 iunie 2022, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia "Centrografic" SRL, 2022, Vol.9, Partea 2, pp. 22-29. ISSN 2587-3563. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.9, Partea 2, 2022 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Partea 2, Cahul, Moldova, 3 iunie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.72+373.2 | ||||||
Pag. 22-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol reflectă aspecte praxiologice în bază de experiment cu scopul determinării nivelului de dezvoltare socială a preșcolarilor de 5-6 ani prin prisma chestionării cadrelor didactice și a implicării preșcolarilor în cadrul activităților de joc. |
||||||
Cuvinte-cheie preşcolar, dezvoltare socială, proces educaţional formal, nonformal, informal, organizare, preschool, social development, formal educational process, non-formal, informal, organization |
||||||
|