Aspecte de definire a CEE ca formaţiune profesional-personală integrativă a cadrului didactic
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1118 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-24 23:38
SM ISO690:2012
SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Aspecte de definire a CEE ca formaţiune profesional-personală integrativă a cadrului didactic. In: Revistă de știinţe socioumane , 2011, nr. 2(18), pp. 35-45. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 2(18) / 2011 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Aspecte de definire a CEE ca formaţiune profesional-personală integrativă a cadrului didactic

Pag. 35-45

Saranciuc-Gordea Liliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

This article highlights some of the assumptions defining the professional competence of the teachers concerning the environmental education in the primary school. Also, are listed the scientific and social arguments, showing the correlation of this new problem with the trends to modernize the education at the national and global level.