Studiu comparativ a securității cibernetice în instruirea online
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
247 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-22 21:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004.056:37.035:361.86 (1)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4182)
Educație (14306)
Asigurarea nevoilor mentale și materiale de viață (905)
SM ISO690:2012
BÎCLEA, Diana, TICAU, Tudor. Studiu comparativ a securității cibernetice în instruirea online . In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, Ed. Partea 1, 3 iunie 2022, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia "Centrografic" SRL, 2022, Vol.9, Partea 1, pp. 425-429.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației
Vol.9, Partea 1, 2022
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației"
Partea 1, Cahul, Moldova, 3 iunie 2022

Studiu comparativ a securității cibernetice în instruirea online

Cyber security comparative study in online training

CZU: 004.056:37.035:361.86

Pag. 425-429

Bîclea Diana1, Ticau Tudor2
 
1 Universitatea „Lucian Blaga“, Sibiu,
2 Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2022


Rezumat

Aplicarea tehnologiilor informaționale în procesul de instruire rămâne să fie actual și foarte important. Un rol mai accentuat s-a văzut în perioada pandemiei (COVID -19), prin utilizarea aplicațiilor de video conferințe. Mulți utilizatori a acestor aplicații le-au folosit fără a ține cont de unele aspecte necunoscute dar foarte importante ale aplicațiilor VM, aspecte ale vulnerabilității și securității acesor aplicații. În această lucrare se descriu cele mai des folosite aplicații video de conferințe, avantajele și dezavantajele utilizării acestor aplicații în procesul de instruire, recomandări de utilizare pentru o mai buna securitat

The application of informational technology in the training process remains current and very important. A more prominent role was seen during the pandemic (COVID -19), through the use of video conferencing applications. Many users of these applications have used them without taking into account some unknown but very important aspects of VM applications, aspects of the vulnerability and security of these applications. This paper describes the most commonly used video conferencing applications, the advantages and disadvantages of using these applications in the training process, guidelines for use to avoid security issues.

Cuvinte-cheie
aplicaţii, video conferință, securitate,

Security, video applications, training