Articolul precedent |
Articolul urmator |
247 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-22 21:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.056:37.035:361.86 (1) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4182) |
Educație (14306) |
Asigurarea nevoilor mentale și materiale de viață (905) |
SM ISO690:2012 BÎCLEA, Diana, TICAU, Tudor. Studiu comparativ a securității cibernetice în instruirea online . In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, Ed. Partea 1, 3 iunie 2022, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia "Centrografic" SRL, 2022, Vol.9, Partea 1, pp. 425-429. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.9, Partea 1, 2022 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Partea 1, Cahul, Moldova, 3 iunie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 004.056:37.035:361.86 | ||||||
Pag. 425-429 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aplicarea tehnologiilor informaționale în procesul de instruire rămâne să fie actual și foarte important. Un rol mai accentuat s-a văzut în perioada pandemiei (COVID -19), prin utilizarea aplicațiilor de video conferințe. Mulți utilizatori a acestor aplicații le-au folosit fără a ține cont de unele aspecte necunoscute dar foarte importante ale aplicațiilor VM, aspecte ale vulnerabilității și securității acesor aplicații. În această lucrare se descriu cele mai des folosite aplicații video de conferințe, avantajele și dezavantajele utilizării acestor aplicații în procesul de instruire, recomandări de utilizare pentru o mai buna securitat |
||||||
Cuvinte-cheie aplicaţii, video conferință, securitate, Security, video applications, training |
||||||
|