Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1294 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-13 23:27 |
SM ISO690:2012 POPOVICI, Angela. Dezvoltarea subcompetenţelor înţelegerii la auz pe cicluri şcolare. In: Revistă de știinţe socioumane , 2012, nr. 1(20), pp. 78-83. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(20) / 2012 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
Pag. 78-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In order to see how the understanding auditory skills develop it has been analized in comparison the skills on education cycles. The analysis showed that the hearing is placed on the 2, 3 and 4 places of the top skills, meanwhile the curriculum indicates their development proportionally. So, the skills do not provide continuity in development. |
||||||
Cuvinte-cheie audiere, analiză comparativă, subcompetenţe, înţelegere la auz, etapă orală |
||||||
|