Diagnosticarea pedagogică: concept şi semnificaţii manageriale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1160 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-02-08 08:53
SM ISO690:2012
COJOCARU, Valentina. Diagnosticarea pedagogică: concept şi semnificaţii manageriale. In: Revistă de știinţe socioumane , 2012, nr. 1(20), pp. 70-78. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(20) / 2012 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Diagnosticarea pedagogică: concept şi semnificaţii manageriale

Pag. 70-78

Cojocaru Valentina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

The importance and actualization of educational system from the point of quality emphasizes the principals, functions and methods of diagnostics in cordination with other functions of management.

Cuvinte-cheie
diagnosticare, calitate in educație, funcții,

prediagnoză, postdiagnoză