Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1160 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-02-08 08:53 |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Valentina. Diagnosticarea pedagogică: concept şi semnificaţii manageriale. In: Revistă de știinţe socioumane , 2012, nr. 1(20), pp. 70-78. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(20) / 2012 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
Pag. 70-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The importance and actualization of educational system from the point of quality emphasizes the principals, functions and methods of diagnostics in cordination with other functions of management. |
||||||
Cuvinte-cheie diagnosticare, calitate in educație, funcții, prediagnoză, postdiagnoză |
||||||
|