Aspecte privind proiectarea și realizarea proiectelor STEAM
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
284 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 14:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:371.314.6 (9)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925)
SM ISO690:2012
VASCAN, Teodora. Aspecte privind proiectarea și realizarea proiectelor STEAM. In: Conference on Applied and Industrial Mathematics: CAIM 2022, Ed. 29, 25-27 august 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Casa Editorial-Poligrafică „Bons Offices”, 2022, Ediţia a 29, pp. 220-226. ISBN 978-9975-76-401-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conference on Applied and Industrial Mathematics
Ediţia a 29, 2022
Conferința "Conference on Applied and Industrial Mathematics"
29, Chişinău, Moldova, 25-27 august 2022

Aspecte privind proiectarea și realizarea proiectelor STEAM

CZU: 37.016:371.314.6

Pag. 220-226

Vascan Teodora
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 21 septembrie 2022


Rezumat

Educația modernă se dezvoltă rapid. Printre aceste noi tehnologii sunt și proiectele STEAM, care în stadiul actual sunt incluse activ în practica sistemului educațional din Republica Moldova, începând cu vârsta preșcolară, educația primară, gimnazială și liceală. Abordarea STEAM este un fenomen educațional modern care dezvoltă elevilor abilitățile de a rezolva situații de viață non-standard, capacitatea de a vedea conexiuni interdisciplinare și de a le aplica în practică. În acest articol, vom descrie unele aspecte privind proiectarea și realizarea proiectelor STEAM și vom împărtăși experiența realizării proiectului STEAM „Expoziția fulgilor” în cadrul Workshop-ului „Tehnologii performante în educație”, care a avut loc pe data de 25 iunie 2022 în incinta Universității de Stat din Tiraspol.

Modern education is developing rapidly. Among these new technologies are the STEAM projects, which at present are actively included in the practice of the education system in the Republic of Moldova, starting with preschool, primary, secondary and high school education. The STEAM approach is a modern educational phenomenon that develops students' abilities to solve non-standard life situations, the ability to see interdisciplinary connections and to apply them in practice. In this article, we will describe some aspects regarding the design and implementation of STEAM projects and we will share the experience of the STEAM project "Flake Exhibition" in the Workshop "Advanced Technologies in Education", which took place on June 25, 2022 at the Tiraspol State University.

Cuvinte-cheie
abordarea STEAMS, educația STEAM, proiecte STEAM, conexiuni interdisciplinare,

STEAMS approach, STEAM education, STEAM projects, interdisciplinary connections