Articolul precedent |
Articolul urmator |
284 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 14:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:371.314.6 (9) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925) |
SM ISO690:2012 VASCAN, Teodora. Aspecte privind proiectarea și realizarea proiectelor STEAM. In: Conference on Applied and Industrial Mathematics: CAIM 2022, Ed. 29, 25-27 august 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Casa Editorial-Poligrafică „Bons Offices”, 2022, Ediţia a 29, pp. 220-226. ISBN 978-9975-76-401-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conference on Applied and Industrial Mathematics Ediţia a 29, 2022 |
|||||||
Conferința "Conference on Applied and Industrial Mathematics" 29, Chişinău, Moldova, 25-27 august 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.016:371.314.6 | |||||||
Pag. 220-226 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Educația modernă se dezvoltă rapid. Printre aceste noi tehnologii sunt și proiectele STEAM, care în stadiul actual sunt incluse activ în practica sistemului educațional din Republica Moldova, începând cu vârsta preșcolară, educația primară, gimnazială și liceală. Abordarea STEAM este un fenomen educațional modern care dezvoltă elevilor abilitățile de a rezolva situații de viață non-standard, capacitatea de a vedea conexiuni interdisciplinare și de a le aplica în practică. În acest articol, vom descrie unele aspecte privind proiectarea și realizarea proiectelor STEAM și vom împărtăși experiența realizării proiectului STEAM „Expoziția fulgilor” în cadrul Workshop-ului „Tehnologii performante în educație”, care a avut loc pe data de 25 iunie 2022 în incinta Universității de Stat din Tiraspol. |
|||||||
Cuvinte-cheie abordarea STEAMS, educația STEAM, proiecte STEAM, conexiuni interdisciplinare, STEAMS approach, STEAM education, STEAM projects, interdisciplinary connections |
|||||||
|