Aplicarea testului (u) Mann - Whitney la prelucrarea rezultatelor experimentale privind studierea cursului universitar „Teoria Grafurilor”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
453 16
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-12 10:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.388:519.17+378.147 (1)
Educație (14269)
Analiză combinatorică. Teoria grafurilor (115)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565)
SM ISO690:2012
BOSTAN, Marina. Aplicarea testului (u) Mann - Whitney la prelucrarea rezultatelor experimentale privind studierea cursului universitar „Teoria Grafurilor”. In: Conference on Applied and Industrial Mathematics: CAIM 2022, Ed. 29, 25-27 august 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Casa Editorial-Poligrafică „Bons Offices”, 2022, Ediţia a 29, pp. 72-77. ISBN 978-9975-76-401-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conference on Applied and Industrial Mathematics
Ediţia a 29, 2022
Conferința "Conference on Applied and Industrial Mathematics"
29, Chişinău, Moldova, 25-27 august 2022

Aplicarea testului (u) Mann - Whitney la prelucrarea rezultatelor experimentale privind studierea cursului universitar „Teoria Grafurilor”

CZU: 371.388:519.17+378.147

Pag. 72-77

Bostan Marina12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 21 septembrie 2022


Rezumat

În lucrare este descris desfășurarea experimentului pedagogic privind procesul de implementare a tehnologiilor informaționale la studierea cursului universitar ”Teoria Grafurilor”. Sunt examinate etapele de prelucrare statistică a datelor experimentale prin intermediul utilizării testului (U) Mann-Whitney.

The paper describes the development of the pedagogical experiment regarding the implementation process of information technologies when studying the university course "Graph Theory". The stages of statistical processing of the experimental data are examined through the use of the Mann-Whitney (U) test.

Cuvinte-cheie
experiment pedagogic, testul (U) Mann-Whitney, nivelul de semnificație, teoria grafurilor,

pedagogical experiment, (U)Mann-Whitney test, significance level, Graph theory