Pedagogical modeling of the process of teaching the university discipline „Information Security”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
282 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-06 12:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147 (633)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2560)
SM ISO690:2012
BOGDANOVA, Violeta, CHIRIAC, Liubomir. Pedagogical modeling of the process of teaching the university discipline „Information Security”. In: Conference on Applied and Industrial Mathematics: CAIM 2022, Ed. 29, 25-27 august 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Casa Editorial-Poligrafică „Bons Offices”, 2022, Ediţia a 29, pp. 61-66. ISBN 978-9975-76-401-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conference on Applied and Industrial Mathematics
Ediţia a 29, 2022
Conferința "Conference on Applied and Industrial Mathematics"
29, Chişinău, Moldova, 25-27 august 2022

Pedagogical modeling of the process of teaching the university discipline „Information Security”

Modelarea pedagogică a procesului de predare a disciplinei universitare „Securitatea informației”

CZU: 378.147

Pag. 61-66

Bogdanova Violeta, Chiriac Liubomir
 
Tiraspol State University
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 21 septembrie 2022


Rezumat

In this paper the advantages of the cybernetic approach in the process of pedagogical modeling is considered. From the standpoint of a systematic approach, the main purpose and the main objectives for the study of information security by future economists were designed. The process of creating the pedagogical model and its advantages helps to understand better how to teach the basics of information security. Some methodological aspects of the implementation of the pedagogical model for studying the basics of information security by future economists are described.

În această lucrare sunt luate în considerare avantajele abordării cibernetice în procesul de modelare pedagogică. Prin abordarea sistematică, au fost concepute scopul și obiectivele principalele pentru studiul securității informațiilor de către viitorii economiști. Procesul de creare a modelului pedagogic și avantajele acestuia ajută la înțelegerea mai bună a modului de predare a elementelor de bază ale securității informațiilor. Sunt descrise aspecte metodologice ale implementării modelului pedagogic pentru studierea bazelor securității informațiilor de către viitorii economiști.

Cuvinte-cheie
pedagogical model, systems approach, information security, interdisciplinarity, Internet technology,

model pedagogic, abordare sistemica, securitatea informației procesul de studiu, interdisciplinaritate, tehnologii Internet