Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
235 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-22 20:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.896:37.016 (2) |
Inteligență artificială (303) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
SM ISO690:2012 VASCAN, Teodora. Robotica în educația STEAM. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 2(28), pp. 41-49. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.41-49 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 2(28) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.41-49 | |||||||
CZU: 004.896:37.016 | |||||||
Pag. 41-49 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Robotica educațională fiind o ramură a roboticii care se aplică în educație, încurajează învățarea abstractă și conceptele complexe, încearcă, printr-o metodologie bazată pe principiile de bază ale roboticii, să promoveze creativitatea, utilizarea tehnologiei și a matematicii într-un mod interdisciplinar, principii comune și educației STEAM. În articol sunt descrise direcțiile comune ale acestor direcții, se prezintă unele aspecte ce țin de predarea Roboticii Educaționale, o selecție de roboți educaționali care pot fi utilizați în predarea disciplinei Robotica Educațională și mediul de programare Open Roberta Lab care permite studierea disciplinei menționate și fără prezența fizică a roboților. |
|||||||
Cuvinte-cheie robotică educațională, educația STEAM, roboți educaționali, educational robotics, STEAM education, educational robots |
|||||||
|