Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
378 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 18:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.0 (7563) |
Educație (14306) |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina. Abordări pragmatice ale învăţării vizavi de educaţia postmodernistă. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 14-18. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.02 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.02 | ||||||
CZU: 37.0 | ||||||
Pag. 14-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este analizată corelaţia semnificativă dintre postmodernism şi învăţarea pragmatică. Postmodernismul, ca fenomen cultural, reuşeşte să dispună o gândire pedagogică contemporană într-o provocare pragmatică de proporţii. Postmodernismul promovează un nou fel de înţelegere a relaţiei dintre cunoştiinţă şi experienţă, teorie şi practică la nivelul acţiunii umane. Educaţia postmodernă aspiră la o integrare între teoria pedagogică şi practica pedagogică. |
||||||
Cuvinte-cheie pragmatism, învăţare pragmatică, postmodernism, cunoaştere, acţiune, educaţie spre fiinţă, pragmatism, pragmatic learning, postmodernism, knowledge, action, education towards being |
||||||
|