Abordări pragmatice ale învăţării vizavi de educaţia postmodernistă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
378 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 18:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.0 (7563)
Educație (14306)
SM ISO690:2012
PETROVSCHI, Nina. Abordări pragmatice ale învăţării vizavi de educaţia postmodernistă. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 14-18. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.02
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470

Abordări pragmatice ale învăţării vizavi de educaţia postmodernistă

Pragmatic approaches to visual learning in postmodernism education

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.02
CZU: 37.0

Pag. 14-18

Petrovschi Nina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 17 august 2022


Rezumat

În articol este analizată corelaţia semnificativă dintre postmodernism şi învăţarea pragmatică. Postmodernismul, ca fenomen cultural, reuşeşte să dispună o gândire pedagogică contemporană într-o provocare pragmatică de proporţii. Postmodernismul promovează un nou fel de înţelegere a relaţiei dintre cunoştiinţă şi experienţă, teorie şi practică la nivelul acţiunii umane. Educaţia postmodernă aspiră la o integrare între teoria pedagogică şi practica pedagogică.

The article analyzes the signifcant correlation between postmodernism and pragmatic learning. Postmodernism, as a cultural phenomenon, manages to dispose of a contemporary pedagogical thinking in a pragmatic challenge of proportions. Postmodernism promotes a new kind of understanding of the relationship between knowledge and experience, theory and practice at the level of human action. Postmodernist education aspires to an integration between pedagogical theory and pedagogical practice.

Cuvinte-cheie
pragmatism, învăţare pragmatică, postmodernism, cunoaştere, acţiune, educaţie spre fiinţă,

pragmatism, pragmatic learning, postmodernism, knowledge, action, education towards being