Articolul precedent |
Articolul urmator |
271 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-10 23:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
351.86(478) (36) |
Activități specifice administrației publice (1071) |
SM ISO690:2012 HÎRBU-BENCHECI, Diana, MOISEEV, Andrei, MUNTEANU, Andrian. Reformarea consiliului suprem de securitate: între necesitate și prerogative. In: Securitatea națională a Republicii Moldova: provocări și tendințe, 14 mai 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul naţional de informaţii şi securitate „Bogdan, întemeietorul Moldovei”, 2022, pp. 77-80. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6832713 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Securitatea națională a Republicii Moldova: provocări și tendințe 2022 | ||||||
Conferința "Securitatea națională a Republicii Moldova: provocări și tendințe" Chişinău, Moldova, 14 mai 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6832713 | ||||||
CZU: 351.86(478) | ||||||
Pag. 77-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Currently, the national security institutions of the Republic of Moldova are undergoing internal democratic organizational restructuring, determined by transformations of the political system itself and in line with the recommendations of the European Union. This affects the entire national security system. On the other hand, foreign geopolitical interests, migration and globalization have a negative impact on national security, making it difficult for security institutions to ensure the security of the state and the security of citizens. |
||||||
Cuvinte-cheie national security institutions, political system, the Supreme Security Council, national security |
||||||
|