Физкультурное образование в контексте современных разработок теории деятельности и личности
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
156 0
SM ISO690:2012
ДАНАИЛ, Сергей, ДАНАИЛ, Сергей. Физкультурное образование в контексте современных разработок теории деятельности и личности. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2011, nr. 8(2), p. 8. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 8(2) / 2011 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Физкультурное образование в контексте современных разработок теории деятельности и личности


Pag. 8-8

Данаил Сергей, Данаил Сергей
 
Государственный университет физического воспитания и спорта
 
Disponibil în IBN: 24 iulie 2022


Rezumat

În cadrul prezentei abordări, orientate spre elaborarea şi interpretarea constructului „Învăţămîntul de cultură fizică”, ne-am bazat, mai întîi de toate, pe determinarea noţiunii fenomenului „cultură fizică” şi pe derivatele acesteia, unde categoria „comunicare” este primordială. În fenomenul dat, „comunicarea” se evidenţiază la nivelul categoriei principale, în cadrul legităţilor căreia se realizează procesul educaţional ca proces socioformativ. Aceasta ne permite să concretizăm pe deplin poziţiile corelative ale dialecticii subiectului şi obiectului atît în sistemul, cît şi în procesul învăţămîntului.

Cuvinte-cheie
cultura fizică, învăţămînt de cultură fizică, învăţare ideomotrice, educație fizică, pregătire fizică, antrenament fizic, sisteme pedagogice, componente de bază ale culturii fizice, sistem al lecţiilor, caracter al socializării, personalitate integrativă