Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
156 0 |
SM ISO690:2012 ДАНАИЛ, Сергей, ДАНАИЛ, Сергей. Физкультурное образование в контексте современных разработок теории деятельности и личности. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2011, nr. 8(2), p. 8. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | |||||
Numărul 8(2) / 2011 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | |||||
|
|||||
Pag. 8-8 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În cadrul prezentei abordări, orientate spre elaborarea şi interpretarea constructului „Învăţămîntul de cultură fizică”, ne-am bazat, mai întîi de toate, pe determinarea noţiunii fenomenului „cultură fizică” şi pe derivatele acesteia, unde categoria „comunicare” este primordială. În fenomenul dat, „comunicarea” se evidenţiază la nivelul categoriei principale, în cadrul legităţilor căreia se realizează procesul educaţional ca proces socioformativ. Aceasta ne permite să concretizăm pe deplin poziţiile corelative ale dialecticii subiectului şi obiectului atît în sistemul, cît şi în procesul învăţămîntului. |
|||||
Cuvinte-cheie cultura fizică, învăţămînt de cultură fizică, învăţare ideomotrice, educație fizică, pregătire fizică, antrenament fizic, sisteme pedagogice, componente de bază ale culturii fizice, sistem al lecţiilor, caracter al socializării, personalitate integrativă |
|||||
|