Articolul precedent |
Articolul urmator |
227 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-02 10:10 |
SM ISO690:2012 GRIGORE, Petru-Iulian. Eficientizarea procesului de predare/învățare pe baza tehnologiilor de realitate virtuală. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 29-31 martie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2022, Vol.1, pp. 164-167. ISBN 978-9975-45-828-3.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor Vol.1, 2022 |
|||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor" Chișinău, Moldova, 29-31 martie 2022 | |||||
|
|||||
Pag. 164-167 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul de față prezintă studiul asupra eficientizării procesului de învățare utilizând echipamentele VR. În cadrul studiului, se vor identifica echipamentele, tehnologiile și metodele de implementare necesare în vederea realizării unui sistem informatic de predare. Sistemul informatic va fi utilizat în comunicarea dintre echipamente și motorul grafic. Utilizând motorul grafic Unreal Engine, informația este prelucrată de către server și distribuită în rețea pentru sincronizarea echipamentelor. Sincronizarea informațiilor se face pe server, ceea ce permitem ca utilizatorii să fie prezenți în același loc în mediul virtual. |
|||||
Cuvinte-cheie educație vr, unreal engine, predare, învăţare, aplicație software |
|||||
|