Cadrul retrospectiv şi starea actuală a pieţei de publicitate în Republica Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
260 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 19:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
659.1(478) (4)
Publicitate. Reclamă (175)
SM ISO690:2012
GHIŢIU, Lilia. Cadrul retrospectiv şi starea actuală a pieţei de publicitate în Republica Moldova. In: Economie şi Sociologie, 2010, nr. 2, pp. 164-170. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 2 / 2010 / ISSN 1857-4130

Cadrul retrospectiv şi starea actuală a pieţei de publicitate în Republica Moldova

The retrospective and current status of advertising market in Moldova

Ретроспективное и нынешнее состояние рекламного рынка в Молдове

CZU: 659.1(478)

Pag. 164-170

Ghiţiu Lilia
 
Institutul de Economie, Finanţe şi Statistică al AŞM
 
 
Disponibil în IBN: 18 iulie 2022


Rezumat

This article deals with the analysis of ads market of the Republic of Moldova from the past till our days. The author describes and makes an analysis of the principles and factors that determine the activity of national ads agencies in economic and social conditions (environment) at local and regional levels.

Cuvinte-cheie
agenţii publictare, piaţa serviciilor publicitare, circuit finanicar publicitar, dinamica pieţei publicitare din Moldova