Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
260 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 19:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.1(478) (4) |
Publicitate. Reclamă (175) |
SM ISO690:2012 GHIŢIU, Lilia. Cadrul retrospectiv şi starea actuală a pieţei de publicitate în Republica Moldova. In: Economie şi Sociologie, 2010, nr. 2, pp. 164-170. ISSN 1857-4130. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie şi Sociologie | ||||||
Numărul 2 / 2010 / ISSN 1857-4130 | ||||||
|
||||||
CZU: 659.1(478) | ||||||
Pag. 164-170 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article deals with the analysis of ads market of the Republic of Moldova from the past till our days. The author describes and makes an analysis of the principles and factors that determine the activity of national ads agencies in economic and social conditions (environment) at local and regional levels. |
||||||
Cuvinte-cheie agenţii publictare, piaţa serviciilor publicitare, circuit finanicar publicitar, dinamica pieţei publicitare din Moldova |
||||||
|