Aplicarea interdisciplinarității prin rezolvare de probleme la matematică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
280 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 15:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001.2:37.016+51 (1)
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1388)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
Matematică (1639)
SM ISO690:2012
SCHIȚAN, Ștefan, CALMUŢCHI, Laurenţiu. Aplicarea interdisciplinarității prin rezolvare de probleme la matematică. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 87-93. ISBN 978-9975-76-394-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferința științifică studențească cu participare internațională
Ediția LXXI, 2022
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională"
Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022

Aplicarea interdisciplinarității prin rezolvare de probleme la matematică

CZU: 001.2:37.016+51

Pag. 87-93

Schițan Ștefan, Calmuţchi Laurenţiu
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 iulie 2022


Rezumat

Învățarea activă, centrată pe elev necesită utilizarea strategiilor interdisciplinare. În articol este abordată problema integrării disciplinelor de învățământ cu matematica, accentul fiind pus pe rezolvarea problemelor – o competență cu potențial integrator.

Active, student-centered learning requires the use of interdisciplinary strategies. The article addresses the issue of integrating educational disciplines with mathematics, the emphasis being on problem solving - a competence with integrative potential.

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, integrare educaţională, modelare matematică, lecţii integrate, rezolvarea problemelor,

interdisciplinarity, educational integration, Mathematical modeling, integrated lessons, problem solving