Articolul precedent |
Articolul urmator |
288 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-01 11:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:371.314.6+514:373.5 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3924) |
Geometrie (103) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
SM ISO690:2012 PÎRGARI, Rovim, CALMUŢCHI, Laurenţiu. Conceptului educațional STEM/STEAM în predarea geometriei gimnaziale. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 80-86. ISBN 978-9975-76-394-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferința științifică studențească cu participare internațională Ediția LXXI, 2022 |
||||||
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională" Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:371.314.6+514:373.5 | ||||||
Pag. 80-86 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În condițiile când reforma sistemului educațional a devenit un proces continuu și dinamic apare necesitatea dezvoltării unei noi paradigme educaționale capabile de a contribui la formarea competenței de a utiliza rațional și efectiv abilitățile acumulate. În articol sunt abordate aspectele teoretico-practice privitor la organizarea și realizarea unui proiect STEAM în predarea geometriei gimnaziale. |
||||||
Cuvinte-cheie concept educațional STEM/STEAM, produs STEAM, integrare educaţională, proiecte de cercetare, prezentare, evaluarea proiectului, ateliere, educație STEM/STEAM, STEM/STEAM educational concept, STEAM product, educational integration, research projects, presentation, project evaluation, workshops, education STEM/STEAM |
||||||
|