Condiţiile habituale şi starea socială a elevilor şcolilor secundare profesionale din familiile dezintegrate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
713 2
Ultima descărcare din IBN:
2020-08-10 13:37
SM ISO690:2012
MANOLE, Virgil. Condiţiile habituale şi starea socială a elevilor şcolilor secundare profesionale din familiile dezintegrate . In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2011, nr. 2(12), pp. 268-272. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 2(12) / 2011 / ISSN 1857-1719

Condiţiile habituale şi starea socială a elevilor şcolilor secundare profesionale din familiile dezintegrate

Pag. 268-272

Manole Virgil
 
Centrul Naţional de Sanătate Publică
 
 
Disponibil în IBN: 1 decembrie 2013


Rezumat

Habitual conditions and social status of vocational secondary school pupils with one or both parents currently abroad are declared better than pupils from complete families: better placement in the field of work of parents, assessing the financial situation of family a higher level, larger share of mothers with higher education, providing separate room. Habitual conditions and social status are reported by the boys from families temporarily disintegrated better than girls.

Condiţiile habituale şi starea socială a elevilor şcolilor secundare profesionale la care unul sau ambii părinţi se află la moment peste hotarele ţării sunt declarate mai bune comparativ cu elevii din familiile complete: plasarea mai bună în câmpul de muncă a părinţilor; aprecierea situaţiei financiare a familiei la un nivel mai înalt; cota mai mare a mamelor cu studii superioare; asigurarea cu odaie separată. Condiţiile habituale şi starea socială sunt declarate de către băieţii din familiile temporar dezintegrate mai bune comparativ cu fetele.