Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
569 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-03 11:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091| (3) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 CUZNEŢOV, Larisa. Aspecte de formare a culturii pedagogice în contextul profesionalizării cadrelor didactice și globalizării educației (pregătire inițială). In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2022, nr. 2-3(132-133), pp. 3-7. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6697302 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(132-133) / 2022 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6697302 | ||||||
CZU: 37.091| | ||||||
Pag. 3-7 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă un studiu teoretic în care se elucidează unele aspecte de formare a culturii pedagogice în contextul profesionalizării cadrelor didactice, și anume: obiectul și obiectivul major al acestui proces; axele de perspectivă ale teoriei instruirii; conținutul structurii sistemului cognitiv al cadrului didactic; caracteristicile arhitecturii cognitive a procesului de învățământ universitar pedagogic; condițiile de sporire a eficienței profesionalizării cadrelor didactice; importanța activităților practice, a autoperfecționării, a autoactualizării și a tipurilor de învățare care urmează a fi dezvoltate la studenții-pedagogi. |
||||||
Cuvinte-cheie cultură pedagogică, cadre didactice, studenți-pedagogi, arhitectură cognitivă, tipuri de învățare, pedagogical culture, teachers, trainee teachers, cognitive architecture, types of learning |
||||||
|