Labor market facing higher education surplus, trends and solutions (the case study of Israel)
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
386 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-20 16:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
33+37 (18)
Economie. Științe economice (9355)
Educație (14220)
SM ISO690:2012
LEVKOVICH, Lavan Limor. Labor market facing higher education surplus, trends and solutions (the case study of Israel). In: EcoSoEn, 2022, nr. 1-2, pp. 74-81. ISSN 2587-344X. DOI: https://doi.org/10.54481/ecosoen.2022.1-2.10
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 1-2 / 2022 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

Labor market facing higher education surplus, trends and solutions (the case study of Israel)

Piața muncii în față surplus de învățământ superior, tendințe și soluții (studiul de caz al Israelului)

DOI:https://doi.org/10.54481/ecosoen.2022.1-2.10
CZU: 33+37
JEL: I23, J23, J45, P46

Pag. 74-81

Levkovich Lavan Limor
 
Academy of Public Administration, Republic of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 iunie 2022


Rezumat

Since the 1990s, the government has increased outputs from higher education institutions in Israel, by increasing public funding for these institutions. The policy of increasing output was based on an approach according to which more accessible higher academic education is the key to growth on individual and national levels and narrowing gaps between weak and stronger populations. Added to these national steps, was the introduction of the information revolution and accelerated technological advancements that changed the structure of focus of the employment market in Israel and around the world. These processes even underwent a more aggressive tendentious change after the wave of global quarantines caused by the Corona pandemic. Hence, a negative educational-employment trend started which made education redundant. This article will examine the phenomenon in Israel, looking at what is happening around the world and the author’s proposals for feasible solutions.

Începând cu anii 1990, guvernul a îmbunătățit performanța instituțiilor de învățământ superior din Israel, prin creșterea finanțării publice pentru aceste instituții. Política de îmbunătățirea performanței s-a bazat pe o abordare conform căreia învățământul academic superior mai accesibil esta cheia creșterii la nivel individual și național și a reducerii decalajelor dintre populațiile slabe și cele mai puternice. La acești pași naționali s-au adăugat introducerea revoluției informaționale și progresele tehnologice accelerate care au schimbat structura de focalizare a pieței muncii din Israel și din întreaga lume. Aceste procese au suferit chiar o schimbare tendențioasă mai agresivă după valul de carantine globale cauzat de pandemia COVID-19. Prin urmare, a început o tendință negativă de educație-angajare care a făcut ca educația să fie redundantă. Acest articol va examina fenomenul din Israel, analizând ceea ce se întâmplă în lume și propunerile autorului pentru soluții fezabile.

Cuvinte-cheie
Higher education surplus, labor market, National economic, Low work productivity, education redundant,

surplus de studii superioare, piaţa forţei de muncă, economia naţională, productivitate scăzută a muncii, educație redundantă