Aspecte metodice în predarea-învăţarea englezei în medicină
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
901 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-03 21:38
SM ISO690:2012
TRINCANU, Elena, PANCIUC, Liliana, BALMUŞ, Tatiana, TUMURUC, Olga, SCUTELNIC, Raisa. Aspecte metodice în predarea-învăţarea englezei în medicină. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2011, nr. 1(12), pp. 50-53. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 1(12) / 2011 / ISSN 1857-1719

Aspecte metodice în predarea-învăţarea englezei în medicină

Pag. 50-53

Trincanu Elena, Balmuş Tatiana, Panciuc Liliana, Tumuruc Olga, Scutelnic Raisa
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2013


Rezumat

Methodical aspects in teaching english for medical purposes The paper explores the idea of showing the teaching of English for medicine in order to produce language and speaking skills, learning outcomes of medical student’s in future professional medical interactions. The article attempts to outline the contemporary strategies of teaching English for medical purposes, the criteria and stages of English lessons. Keywords: medical English, medical terms, vocabulary, LSP- Language for Specific Purposes, EMP –English for medical Purposes

Documentul explorează ideea de a arăta predarea limbii engleze profil medicină, pentru a produce competenţe lingvistice şi de comunicare, rezultatele procesului predare/învăţare la medicinişti, în interacţinile viitorului profesional. Articolul încearcă să descrie strategiile contemporane de predare/învăţare a limbii engleze pentru scopuri medicale, criteriile şi etapele lecţiilor de limbă engleză.