Identitatea predării limbii franceze
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
872 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-02-13 15:29
SM ISO690:2012
SCUTELNIC, Raisa, PANCIUC, Liliana, VOLOSCIUC, Veronica, EŞANU-DUMNAZEV, Daniela, TUMURUC, Olga, TRINCANU, Elena. Identitatea predării limbii franceze. In: Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”, 2011, nr. 1(12), pp. 46-50. ISSN 1857-1719.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale USMF „N. Testemiţanu”
Numărul 1(12) / 2011 / ISSN 1857-1719

Identitatea predării limbii franceze

Pag. 46-50

Scutelnic Raisa, Volosciuc Veronica, Eşanu-Dumnazev Daniela, Panciuc Liliana, Tumuruc Olga, Trincanu Elena
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

Identity of Teaching the French language The study presents a various concept which takes into consideration the role of teaching / learning process of foreign languages. A series of fundamental objectives are cited: personal development, critical spirit, cultural tolerance and diversity. Integration of these objectives into an inovative teaching of the French language, requires creativity, originality and quality. It must take part in the development of personality and in the intelectual pupil’s enriching.

Lucrarea prezintă o concepţie variată ce ţine de rolul învăţare / predare a limbilor străine. Se citează o serie de obiective findamentale: dezvoltarea personală, spiritul critic, toleranţa şi diversitatea culturală. Integrarea acestor obiective într-o predare / învăţare a limbii franceze, suscită creativitate, originalitate şi calitate. Ea trebuie să participe la făurirea personalităţii şi la îmbogăţirea intelectuală a elevului.