Articolul precedent |
Articolul urmator |
384 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-05 11:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.314.6 (52) |
Educație (14208) |
SM ISO690:2012 CEBANU (SLUTU), Lilia. Modalităţi de identificare a problemei în cadrul activităţilor orientate spre proiecte educaționale în instituțiile de învățământ preuniversitar. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. II, pp. 66-71. ISBN 978-9975-50-272-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 10, Vol. II, 2021 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.314.6 | ||||||
Pag. 66-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses various ways to identify the problem in activities aimed at educa-tional projects. It was specified the project concept, purpose, objectives, identification of the problem to be solved by the project through various techniques and the fundamental principles of project management. |
||||||
Cuvinte-cheie management, project, project management, problem, activity, team, manager |
||||||
|