Modalităţi de identificare a problemei în cadrul activităţilor orientate spre proiecte educaționale în instituțiile de învățământ preuniversitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
384 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-05 11:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.314.6 (52)
Educație (14208)
SM ISO690:2012
CEBANU (SLUTU), Lilia. Modalităţi de identificare a problemei în cadrul activităţilor orientate spre proiecte educaționale în instituțiile de învățământ preuniversitar. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. II, pp. 66-71. ISBN 978-9975-50-272-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 10, Vol. II, 2021
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021

Modalităţi de identificare a problemei în cadrul activităţilor orientate spre proiecte educaționale în instituțiile de învățământ preuniversitar

CZU: 371.314.6

Pag. 66-71

Cebanu (Slutu) Lilia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 22 iunie 2022


Rezumat

This article addresses various ways to identify the problem in activities aimed at educa-tional projects. It was specified the project concept, purpose, objectives, identification of the problem to be solved by the project through various techniques and the fundamental principles of project management.

Cuvinte-cheie
management, project, project management, problem, activity, team, manager