Rolul manualului școlar în formarea performanțelor la elevi în cadrul orelor de biologie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
309 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-05 16:30
SM ISO690:2012
NEDBALIUC, Rodica, ȘTIRBU, Indira, GRIGORCEA, Sofia. Rolul manualului școlar în formarea performanțelor la elevi în cadrul orelor de biologie. In: Mediul şi dezvoltarea durabilă,: conferinţă ştiinţifică naţională cu participare internaţională, Ed. 4, 25-28 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2018, Ediţia 4, pp. 256-259.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Mediul şi dezvoltarea durabilă,
Ediţia 4, 2018
Conferința "Mediul şi dezvoltarea durabilă, "
4, Chişinău, Moldova, 25-28 octombrie 2018

Rolul manualului școlar în formarea performanțelor la elevi în cadrul orelor de biologie


Pag. 256-259

Nedbaliuc Rodica1, Știrbu Indira2, Grigorcea Sofia1
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „Mihail Berezovschi”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 iunie 2022


Rezumat

In the education process, the school manual is used for the purpose of fixing knowledges and notions, studying images, schemes, tables and for the purpose of conveying work tasks for a more tedious learning of the new material. This practical method, implies all students into an effective work activity, encourage them to exchange opinions, to organize their thoughts, to participate in collective discussions.

Cuvinte-cheie
proces de instruire, manual şcolar, activități extracurriculare, eficientizare