Articolul precedent |
Articolul urmator |
309 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-05 16:30 |
SM ISO690:2012 NEDBALIUC, Rodica, ȘTIRBU, Indira, GRIGORCEA, Sofia. Rolul manualului școlar în formarea performanțelor la elevi în cadrul orelor de biologie. In: Mediul şi dezvoltarea durabilă,: conferinţă ştiinţifică naţională cu participare internaţională, Ed. 4, 25-28 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2018, Ediţia 4, pp. 256-259. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Mediul şi dezvoltarea durabilă, Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Mediul şi dezvoltarea durabilă, " 4, Chişinău, Moldova, 25-28 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 256-259 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the education process, the school manual is used for the purpose of fixing knowledges and notions, studying images, schemes, tables and for the purpose of conveying work tasks for a more tedious learning of the new material. This practical method, implies all students into an effective work activity, encourage them to exchange opinions, to organize their thoughts, to participate in collective discussions. |
||||||
Cuvinte-cheie proces de instruire, manual şcolar, activități extracurriculare, eficientizare |
||||||
|