Procesul didactic digitalizat: viziuni și perspective privind managementul educațional
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
386 60
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-07 11:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:004+37.07:005 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4173)
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198)
Management (1891)
SM ISO690:2012
BURLACU, Natalia. Procesul didactic digitalizat: viziuni și perspective privind managementul educațional . In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2022, nr. 1(64), pp. 86-93. ISSN 1857-0461. DOI: https://doi.org/10.52673/18570461.22.1-64.12
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Numărul 1(64) / 2022 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687

Procesul didactic digitalizat: viziuni și perspective privind managementul educațional

The digitized didactic process: views and perspectives on educational management

DOI:https://doi.org/10.52673/18570461.22.1-64.12
CZU: 37.02:004+37.07:005

Pag. 86-93

Burlacu Natalia
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 10 iunie 2022


Rezumat

This paper is a synthesis research based on the review of both scientific literature in the field and some aspects related to the methodology of transition of the educational process of an educational institution from the traditional format to that of digitalized studies, supported in a hybrid format and/or on-line. The author reflects the dynamics of the vision of researchers around the world, reviewing application landmarks related to the digital didactic process from the pre-pandemic and pandemic period from the perspective of the educational management involvement.

Prezenta lucrare este un studiu de sinteză bazat pe revizuirea atât a literaturii științifice din domeniu, cât și a unor aspecte ce țin de metodologia de tranziție a procesului educațional al unei instituții de învățământ de la formatul tradițional către cel de studii digitalizate, susținute în format hibrid și/sau on-line. Autorul reflectă dinamica viziunii cercetătorilor de pe mapamond, trecând în revistă repere aplicative referitoare la procesul didactic digitalizat din perioada pre pandemică și pandemică din perspectiva implicării managementului educațional.

Cuvinte-cheie
educational management, digitalized management, distance university education, digital didactic process, hybrid/on-line studies,

management educaţional, management digitalizat, educație universitară la distanță, proces didactic digitalizat, studii hibrid/on-line