Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
457 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-16 18:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091(478) (4) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 DUCA, Diana. Sistemul de calitate al managementului educațional preuniversitar din Republica Moldova: aprecieri și perspective. In: Moldoscopie, 2021, nr. 4(95), pp. 86-94. ISSN 1812-2566. DOI: https://doi.org/10.52388/1812-2566.2021.4(95).08 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Moldoscopie | ||||||
Numărul 4(95) / 2021 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52388/1812-2566.2021.4(95).08 | ||||||
CZU: 37.091(478) | ||||||
Pag. 86-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol conține o analiză în domeniul managementului educațional preuniversitar, în special a direcțiilor strategice, a priorităților și a modalităților de dezvoltare, prin care se conturează sistemul de calitate al managementului educațional preuniversitar din Republica Moldova. Necesitatea analizei se impune de perioada de independență de 30 de ani, în care educația a trecut mereu prin reforme, unele „mai bune”, altele „mai rele”, toate fiind implementate în scopul de a îmbunătăți viața tuturor actorilor educaționali: elevi, părinți, cadre didactice și manageriale, etc. În studiul nostru, ne propunem să răspundem la întrebarea: Care sunt acei piloni, ce au stat, de-a lungul timpului, la baza educației și rămân cu rol de punte spre o educație de viitor? Or, determinarea impactului rezultant în urma implementării acestor reforme este unul primordial în vederea asigurării calității în educație. |
||||||
Cuvinte-cheie autoevaluare, evaluare, direcţii strategice, leadership partajat, management educaţional, sistem de calitate, self-evaluation, evaluation, strategic directions, shared leadership, educational management, quality system, auto-évaluation, évaluation, orientations stratégiques, leadership partagé, gestion pédagogique, système de qualité, самооценка, оценка, стратегические направления, совместное лидерство, менеджмент образования, система качества |
||||||
|