Articolul precedent |
Articolul urmator |
220 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-06 11:56 |
SM ISO690:2012 CĂROAIE, Octavian Vasile, CĂLŢUN, Ovidiu-Florin. Necesitatea de a preda nanotehnologiile în școală. In: Fizica şi tehnologiile moderne, 25-27 august 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2016, Ediția a 22-a, pp. 112-116. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Fizica şi tehnologiile moderne Ediția a 22-a, 2016 |
||||||
Colocviul "Fizica şi tehnologiile moderne" Chişinău, Moldova, 25-27 august 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 112-116 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezent se discută destul de frecvent ideea de schimbare, de îmbunătățire a sistemului de învățământ. Pe lângă schimbările de natură organizatorică / managerială, de o importanță deosebită este adaptarea conținuturilor predate la nivelul actual al dezvoltării tehnologice și științifice. Fizica sistemelor nanostructurate a evoluat rapid în ultimii ani, acumulându-se o cantitate importantă de cunoștințe și practici care nu fac parte din programa școlară a vreunei discipline dar fac parte din viața de zi cu zi a fiecărui dintre noi. Întrebarea lansată de acest articol este: “A sosit momentul ca în școală să fie predate elemente de nanotehnologii?” Răspunsul este desigur pozitiv și sunt prezentate câteva argumente. |
||||||
Cuvinte-cheie nanotehnologie, educaţie |
||||||
|