Necesitatea de a preda nanotehnologiile în școală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
220 1
Ultima descărcare din IBN:
2022-06-06 11:56
SM ISO690:2012
CĂROAIE, Octavian Vasile, CĂLŢUN, Ovidiu-Florin. Necesitatea de a preda nanotehnologiile în școală. In: Fizica şi tehnologiile moderne, 25-27 august 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2016, Ediția a 22-a, pp. 112-116.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Fizica şi tehnologiile moderne
Ediția a 22-a, 2016
Colocviul "Fizica şi tehnologiile moderne"
Chişinău, Moldova, 25-27 august 2016

Necesitatea de a preda nanotehnologiile în școală


Pag. 112-116

Căroaie Octavian Vasile, Călţun Ovidiu-Florin
 
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 15 mai 2022


Rezumat

În prezent se discută destul de frecvent ideea de schimbare, de îmbunătățire a sistemului de învățământ. Pe lângă schimbările de natură organizatorică / managerială, de o importanță deosebită este adaptarea conținuturilor predate la nivelul actual al dezvoltării tehnologice și științifice. Fizica sistemelor nanostructurate a evoluat rapid în ultimii ani, acumulându-se o cantitate importantă de cunoștințe și practici care nu fac parte din programa școlară a vreunei discipline dar fac parte din viața de zi cu zi a fiecărui dintre noi. Întrebarea lansată de acest articol este: “A sosit momentul ca în școală să fie predate elemente de nanotehnologii?” Răspunsul este desigur pozitiv și sunt prezentate câteva argumente.

Cuvinte-cheie
nanotehnologie, educaţie