Articolul precedent |
Articolul urmator |
444 177 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-04 16:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.68:371.12 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (591) |
SM ISO690:2012 ROȘCA, Tatiana. Particularități ale relației incluzive dintre școală și familie. Cazul familiei moldovenești imigrante din Italia. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 259-266. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.68:371.12 | ||||||
Pag. 259-266 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În ultimii ani, societatea italiană este martora unui proces complex de transformare, unde migrația constituie un factor central, ce cuprinde numeroase sfere ale vieții sociale. Școala este cu siguranță una dintre cele mai interesate structuri în căutarea de noi strategii de gestionare a schimbărilor generate de multiculturalism, datorită prezenței tot mai vizibile a copiilor imigranți. În plus, intrarea în școală a copiilor din familiile de origine imigrantă, evidențiază în continuare importanța stabilirii punctelor de interacțiune și comunicare între familie și școală. Dimensiunea relațională este motorul unui proces de reînnoire, elementul fondator al oricărui proiect educațional intercultural, cu scopul de a dezvolta tuturor copiilor și familiilor lor, sentimentul unei apartenențe multiple care să le permită să trăiască într-un mod armonios în societatea multietnică. |
||||||
Cuvinte-cheie familie imigrantă, şcoală, integrare, ţara-gazdă, cadru didactic, proces de studii, immigrant family, school, integration, host country, teacher, study process |
||||||
|