The sensory room is an essential tool for the development of a child with special needs
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
776 50
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-28 13:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:376 (4)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (590)
SM ISO690:2012
NEYKOVCHENA, Olga. The sensory room is an essential tool for the development of a child with special needs. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 221-224. ISBN 978-9975-76-387-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

The sensory room is an essential tool for the development of a child with special needs

CZU: 37.016:376

Pag. 221-224

Neykovchena Olga
 
Rehabilitation Center "Fidancik", mun. Comrat
 
 
Disponibil în IBN: 11 mai 2022


Rezumat

Articolul descrie experiența muncii psiho-corective într-un mediu senzorial, folosind exemplul copiilor „speciali” din Centrul de Reabilitare „Fidancik” mun. Comrat. Termenul de copil „special” înseamnă copii cu o structură complexă a defectului. Acest articol va fi interesant pentru psihologi, logopezi, profesori-defectologi, studenți la psihologie, educatori, precum și pentru cei care lucrează direct cu copiii cu dizabilități. Camera senzorială este o cameră special echipată destinată desfășurării ședințelor terapeutice și profilactice necesare copiilor și adulților cu diverse dizabilități de dezvoltare.

The article describes the experience of psycho-corrective work in a sensory environment, using the example of "special" children in the Rehabilitation Center "Fidancik" mun. Comrat. The term "special" child means children with a complex structure of the defect. This article will be interesting for psychologists, speech therapists, teachers-defectologists, psychology students, educators, as well as for those who directly work with children with disabilities. The sensory room is a specially equipped room designed for conducting therapeutic and prophylactic sessions necessary for children and adults with various developmental disabilities.

Cuvinte-cheie
cameră senzorială, copil cu nevoi speciale, dezvoltare, stres psiho-emoțional, sfera volitivă, grădiniță, oglindă de perete, atitudine emoțională pozitivă, bazin uscat, activitate creativă,

sensory room, child with special needs, development, psycho-emotional stress, volitional sphere, kindergarten, wall mirror, positive emotional attitude, dry pool, creative activity

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Neikovcena, O.</creatorName>
<affiliation>Rehabilitation Center "Fidancik", mun. Comrat, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='en'>The sensory room is an essential tool for the development of a child with special needs</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2022</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-382-0</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>cameră senzorială</subject>
<subject>copil cu nevoi speciale</subject>
<subject>dezvoltare</subject>
<subject>stres psiho-emoțional</subject>
<subject>sfera volitivă</subject>
<subject>grădiniță</subject>
<subject>oglindă de perete</subject>
<subject>atitudine emoțională pozitivă</subject>
<subject>bazin uscat</subject>
<subject>activitate creativă</subject>
<subject>sensory room</subject>
<subject>child with special needs</subject>
<subject>development</subject>
<subject>psycho-emotional stress</subject>
<subject>volitional sphere</subject>
<subject>kindergarten</subject>
<subject>wall mirror</subject>
<subject>positive emotional attitude</subject>
<subject>dry pool</subject>
<subject>creative activity</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.016:376</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2022</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul descrie experiența muncii psiho-corective &icirc;ntr-un mediu senzorial, folosind exemplul copiilor &bdquo;speciali&rdquo; din Centrul de Reabilitare &bdquo;Fidancik&rdquo; mun. Comrat. Termenul de copil &bdquo;special&rdquo; &icirc;nseamnă copii cu o structură complexă a defectului. Acest articol va fi interesant pentru psihologi, logopezi, profesori-defectologi, studenți la psihologie, educatori, precum și pentru cei care lucrează direct cu copiii cu dizabilități. Camera senzorială este o cameră special echipată destinată desfășurării ședințelor terapeutice și profilactice necesare copiilor și adulților cu diverse dizabilități de dezvoltare.</p></description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article describes the experience of psycho-corrective work in a sensory environment, using the example of &quot;special&quot; children in the Rehabilitation Center &quot;Fidancik&quot; mun. Comrat. The term &quot;special&quot; child means children with a complex structure of the defect. This article will be interesting for psychologists, speech therapists, teachers-defectologists, psychology students, educators, as well as for those who directly work with children with disabilities. The sensory room is a specially equipped room designed for conducting therapeutic and prophylactic sessions necessary for children and adults with various developmental disabilities.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>