Articolul precedent |
Articolul urmator |
776 50 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-28 13:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:376 (4) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (590) |
SM ISO690:2012 NEYKOVCHENA, Olga. The sensory room is an essential tool for the development of a child with special needs. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 221-224. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:376 | ||||||
Pag. 221-224 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul descrie experiența muncii psiho-corective într-un mediu senzorial, folosind exemplul copiilor „speciali” din Centrul de Reabilitare „Fidancik” mun. Comrat. Termenul de copil „special” înseamnă copii cu o structură complexă a defectului. Acest articol va fi interesant pentru psihologi, logopezi, profesori-defectologi, studenți la psihologie, educatori, precum și pentru cei care lucrează direct cu copiii cu dizabilități. Camera senzorială este o cameră special echipată destinată desfășurării ședințelor terapeutice și profilactice necesare copiilor și adulților cu diverse dizabilități de dezvoltare. |
||||||
Cuvinte-cheie cameră senzorială, copil cu nevoi speciale, dezvoltare, stres psiho-emoțional, sfera volitivă, grădiniță, oglindă de perete, atitudine emoțională pozitivă, bazin uscat, activitate creativă, sensory room, child with special needs, development, psycho-emotional stress, volitional sphere, kindergarten, wall mirror, positive emotional attitude, dry pool, creative activity |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Neikovcena, O.</creatorName> <affiliation>Rehabilitation Center "Fidancik", mun. Comrat, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='en'>The sensory room is an essential tool for the development of a child with special needs</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-382-0</relatedIdentifier> <subjects> <subject>cameră senzorială</subject> <subject>copil cu nevoi speciale</subject> <subject>dezvoltare</subject> <subject>stres psiho-emoțional</subject> <subject>sfera volitivă</subject> <subject>grădiniță</subject> <subject>oglindă de perete</subject> <subject>atitudine emoțională pozitivă</subject> <subject>bazin uscat</subject> <subject>activitate creativă</subject> <subject>sensory room</subject> <subject>child with special needs</subject> <subject>development</subject> <subject>psycho-emotional stress</subject> <subject>volitional sphere</subject> <subject>kindergarten</subject> <subject>wall mirror</subject> <subject>positive emotional attitude</subject> <subject>dry pool</subject> <subject>creative activity</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.016:376</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul descrie experiența muncii psiho-corective într-un mediu senzorial, folosind exemplul copiilor „speciali” din Centrul de Reabilitare „Fidancik” mun. Comrat. Termenul de copil „special” înseamnă copii cu o structură complexă a defectului. Acest articol va fi interesant pentru psihologi, logopezi, profesori-defectologi, studenți la psihologie, educatori, precum și pentru cei care lucrează direct cu copiii cu dizabilități. Camera senzorială este o cameră special echipată destinată desfășurării ședințelor terapeutice și profilactice necesare copiilor și adulților cu diverse dizabilități de dezvoltare.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article describes the experience of psycho-corrective work in a sensory environment, using the example of "special" children in the Rehabilitation Center "Fidancik" mun. Comrat. The term "special" child means children with a complex structure of the defect. This article will be interesting for psychologists, speech therapists, teachers-defectologists, psychology students, educators, as well as for those who directly work with children with disabilities. The sensory room is a specially equipped room designed for conducting therapeutic and prophylactic sessions necessary for children and adults with various developmental disabilities.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>