The sensory room is an essential tool for the development of a child with special needs
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
778 50
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-28 13:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:376 (4)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (591)
SM ISO690:2012
NEYKOVCHENA, Olga. The sensory room is an essential tool for the development of a child with special needs. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 221-224. ISBN 978-9975-76-387-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

The sensory room is an essential tool for the development of a child with special needs

CZU: 37.016:376

Pag. 221-224

Neykovchena Olga
 
Rehabilitation Center "Fidancik", mun. Comrat
 
 
Disponibil în IBN: 11 mai 2022


Rezumat

Articolul descrie experiența muncii psiho-corective într-un mediu senzorial, folosind exemplul copiilor „speciali” din Centrul de Reabilitare „Fidancik” mun. Comrat. Termenul de copil „special” înseamnă copii cu o structură complexă a defectului. Acest articol va fi interesant pentru psihologi, logopezi, profesori-defectologi, studenți la psihologie, educatori, precum și pentru cei care lucrează direct cu copiii cu dizabilități. Camera senzorială este o cameră special echipată destinată desfășurării ședințelor terapeutice și profilactice necesare copiilor și adulților cu diverse dizabilități de dezvoltare.

The article describes the experience of psycho-corrective work in a sensory environment, using the example of "special" children in the Rehabilitation Center "Fidancik" mun. Comrat. The term "special" child means children with a complex structure of the defect. This article will be interesting for psychologists, speech therapists, teachers-defectologists, psychology students, educators, as well as for those who directly work with children with disabilities. The sensory room is a specially equipped room designed for conducting therapeutic and prophylactic sessions necessary for children and adults with various developmental disabilities.

Cuvinte-cheie
cameră senzorială, copil cu nevoi speciale, dezvoltare, stres psiho-emoțional, sfera volitivă, grădiniță, oglindă de perete, atitudine emoțională pozitivă, bazin uscat, activitate creativă,

sensory room, child with special needs, development, psycho-emotional stress, volitional sphere, kindergarten, wall mirror, positive emotional attitude, dry pool, creative activity

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-156355</doi_batch_id>
<timestamp>1713583019</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>idsi@asm.md</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice</full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2022</year>
</publication_date>
<isbn>978-9975-76-382-0</isbn>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>The sensory room is an essential tool for the development of a child with special needs</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Olga</given_name>
<surname>Neikovcena</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2022</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>221</first_page>
<last_page>224</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>