Articolul precedent |
Articolul urmator |
315 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-11 20:19 |
SM ISO690:2012 PLEŞCA, Maria. Condiții psihologice ale învățării eficiente în pandemie. In: Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie, 16 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 77-81. ISBN 978-9975-46-545-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie 2021 | |||||
Conferința "Asistența psihosocială în contextul noilor realități pe timp de pandemie" Chişinău, Moldova, 16 aprilie 2021 | |||||
|
|||||
Pag. 77-81 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În articol se relevă că situația de criză provocată de pandemia Covid 19, a scos la iveală problemele existente în învățarea eficientă a elevilor. Învățarea eficientă în condițiile învățământului la distanță solicită elevilor să devină mai conștienți, mai flexibili și mai bine pregătiți pentru viața de mâine cu surprizele sale. Elevi care doresc să însuşească tehnici şi deprinderi de învăţare eficientă la distanță, își vor forma un stil propriu de învăţare care reflectă capacitatea de a gândi şi acţiona liber şi creativ. Învățarea la distanță solicită un nivel sporit al capacității de autoorganizare și a modificării propriei persoane, precum și amplificarea mecanismelor de adaptare a elevilor la condițiile de mediu. |
|||||
Cuvinte-cheie pandemie, învăţare eficientă, condiții psihologice, adaptare, elevi, cadre didactice, pandemic, effective learning, psychological conditions, adaptation, students, teachers |
|||||
|