Aplicarea modelului de excelență EFQM pentru instituțiile de învățământ superior (pe baza exemplului ASEM)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
626 50
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 15:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.6:378.4(478) (1)
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575)
SM ISO690:2012
COTELNIC, Ala, DOROGAIA, Irina. Aplicarea modelului de excelență EFQM pentru instituțiile de învățământ superior (pe baza exemplului ASEM) . In: 30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness, 24-25 septembrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2022, Vol.1, pp. 88-96. ISBN 978-9975-155-60-1. DOI: https://doi.org/10.53486/9789975155618.12
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness
Vol.1, 2022
Conferința "30 years of economic reforms in the Republic of Moldova: economic progress via innovation and competitiveness"
Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2021

Aplicarea modelului de excelență EFQM pentru instituțiile de învățământ superior (pe baza exemplului ASEM)

Application of the EFQM excellence model for heis (ASEM example)

DOI:https://doi.org/10.53486/9789975155618.12
CZU: 005.6:378.4(478)
JEL: D21; I23

Pag. 88-96

Cotelnic Ala, Dorogaia Irina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 mai 2022


Rezumat

Prezentul articol redă rezultatele cercetării realizate de autori privind aplicarea modelului EFQM, privit ca instrument care ajută la evaluarea propriului nivel de dezvoltare al universității, la identificarea punctelor tari și a punctelor slabe ale sistemelor de management, în cadrul universității: Academia de Studii Economice din Moldova. De asemenea, modelul permite instituției să determine zona în care pot efectua anumite îmbunătățiri.

Cuvinte-cheie
calitate în învățământul superior, îmbunătăţire continuă, model EFQM, indicatori de evaluare a calității