Articolul precedent |
Articolul urmator |
260 0 |
SM ISO690:2012 ЗОРИЛО, Лариса, ПЕРЕТЯТКУ, Мария. Использование театрализованной деятельности в работе с дошкольниками, имеющими особые образовательные потребности . In: Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective, 30-31 octombrie 2020, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, pp. 67-71. ISBN 978-9975-3470-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective 2021 | |||||
Conferința "Educaţia artistic-spirituală în contextul învăţământului contemporan: realizări, provocări, perspective" Bălți, Moldova, 30-31 octombrie 2020 | |||||
|
|||||
Pag. 67-71 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The article deals with the problem of organizing theatrical activities with children who have special educational needs. Taking into consideration the peculiarities of these children, the mechanism of their inclusion in theatrical games of various types of theater is revealed. To educators are given recommendations regarding the content and organizational-methodical aspect of this activity, and also described the preparation of special preschoolers for theatrical activity. |
|||||
Cuvinte-cheie theatrical activities, children with special educational needs, competence |
|||||
|