Articolul precedent |
Articolul urmator |
499 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-11 17:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
51:373.3 (4) |
Matematică (1639) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002) |
SM ISO690:2012 URSU, Ludmila. Valorificarea activităților ludice în formarea competențelor de calcul oral la elevii din clasele primare . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 9-20. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.3, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 51:373.3 | ||||||
Pag. 9-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article substantiates and describes a model of application of playful teaching activities in the process of training the oral calculation skills of primary school students, which allows for creative developments and adaptations by teachers. The application of the model is exemplified by the methodological description of a system of playful activities of oral calculation, which can be taken over by teachers and successfully applied in class. |
||||||
Cuvinte-cheie primary education, calculation skills, qualities of calculation, mental calculation, oral calculation, playful teaching activities, învăţământ primar, competențe de calcul, calități ale calculului, calcul mintal, calcul oral, activităţi ludice |
||||||
|