Valorificarea activităților ludice în formarea competențelor de calcul oral la elevii din clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
499 37
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-11 17:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
51:373.3 (4)
Matematică (1639)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002)
SM ISO690:2012
URSU, Ludmila. Valorificarea activităților ludice în formarea competențelor de calcul oral la elevii din clasele primare . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 9-20. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.3, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Valorificarea activităților ludice în formarea competențelor de calcul oral la elevii din clasele primare

Valorization of playful activities in the formation of oral calculation competences for primary school pupils

CZU: 51:373.3

Pag. 9-20

Ursu Ludmila
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 mai 2022


Rezumat

This article substantiates and describes a model of application of playful teaching activities in the process of training the oral calculation skills of primary school students, which allows for creative developments and adaptations by teachers. The application of the model is exemplified by the methodological description of a system of playful activities of oral calculation, which can be taken over by teachers and successfully applied in class.

În acest articol se reperează la nivel teoretico-metodologic și se descrie un model de valorificare a activităților ludice în procesul de formare a competențelor de calcul oral la elevii claselor primare, care admite dezvoltări și adaptări creative de către cadrele didactice. Aplicarea modelului se exemplifică prin descrierea metodologică a unui sistem de activități ludice de calcul oral, care poate fi preluat de către cadrele didactice și aplicat cu succes la clasă.

Cuvinte-cheie
primary education, calculation skills, qualities of calculation, mental calculation, oral calculation, playful teaching activities,

învăţământ primar, competențe de calcul, calități ale calculului, calcul mintal, calcul oral, activităţi ludice