Содержание и структурный состав первой специфической компетенции по дисциплине "русский язык и литература" в лицее
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
376 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.161.1+821.161.1 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3915)
Limbi slave (slavone) de Est (Limba rusă, Limba ucrainiană, Limba bielorusă) (363)
Literatură slavă (slavonă) de Est (Literatură rusă, Literatură ucraineană, Literatură bielorusă) (367)
SM ISO690:2012
ЦВИК, Ирина. Содержание и структурный состав первой специфической компетенции по дисциплине "русский язык и литература" в лицее. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 148-152. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.2, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Содержание и структурный состав первой специфической компетенции по дисциплине "русский язык и литература" в лицее

The content and structural composition of the first specific competence on the discipline "russian language and literature" in the lyceum

CZU: 37.016:811.161.1+821.161.1

Pag. 148-152

Цвик Ирина
 
Кишиневский Государственный Педагогический Университет им. Иона Крянгэ
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2022


Rezumat

The article reveals the meaning of all the concepts that are part of the first specific competence at the discipline "Russian language and literature" for the lyceum level. The author draws attention to the role, interpretation and significance of each of the components in the educational process.

Articolul dezvăluie semnificația tuturor conceptelor care fac parte din prima competență specifică la disciplina "limba și literatura rusă" pentru ciclul liceal. Autorul atrage atenția asupra rolului, interpretării și semnificației fiecăreia dintre componentele procesului educațional.

Cuvinte-cheie
competence, identity, empathy, culture, Intercultural,

competenţă, identitate, empatie, cultură, intercultural