Sugestii de creare a lecţiilor STEAM
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
519 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 17:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:371.314.6 (9)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925)
SM ISO690:2012
VASCAN, Teodora. Sugestii de creare a lecţiilor STEAM. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 330-336. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Sugestii de creare a lecţiilor STEAM

CZU: 37.016:371.314.6

Pag. 330-336

Vascan Teodora
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2022


Rezumat

Noile profiluri curriculare și de învățare din procesul educaţional din Republica Moldova justifică aplicarea metodologiei STEAM (Știință, Tehnologie, Inginerie, Artă și Matematică). În acest articol vor fi prezentate unele sugestii despre cum profesorii să-și dezvolte propriile lecții STEM şi care sunt componentele unei lecţii STEAM?

The new curricular and learning profiles in the educational process in the Republic of Moldova justify the application of the STEAM methodology (Science, Technology, Engineering, Art and Mathematics). This article will present some suggestions on how teachers can develop their own STEM lessons and what are the components of a STEAM lesson?

Cuvinte-cheie
educaţue STEAM, Abordare STEAM, lecţii STEAM,

STEAM education, STEAM approach, STEAM lessons.