Articolul precedent |
Articolul urmator |
519 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 17:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:371.314.6 (9) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925) |
SM ISO690:2012 VASCAN, Teodora. Sugestii de creare a lecţiilor STEAM. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 330-336. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:371.314.6 | ||||||
Pag. 330-336 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Noile profiluri curriculare și de învățare din procesul educaţional din Republica Moldova justifică aplicarea metodologiei STEAM (Știință, Tehnologie, Inginerie, Artă și Matematică). În acest articol vor fi prezentate unele sugestii despre cum profesorii să-și dezvolte propriile lecții STEM şi care sunt componentele unei lecţii STEAM? |
||||||
Cuvinte-cheie educaţue STEAM, Abordare STEAM, lecţii STEAM, STEAM education, STEAM approach, STEAM lessons. |
||||||
|