Articolul precedent |
Articolul urmator |
413 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 11:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
:372.853:167 (1) |
Educație (14077) |
Logică. Epistemologie. Teoria cunoașterii. Metodologie (150) |
SM ISO690:2012 CALALB, Mihai, BALTAG, Nicolae. Învățarea opticii geometrice prin metoda cercetării. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 194-197. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2022 |
|||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | |||||
|
|||||
CZU: :372.853:167 | |||||
Pag. 194-197 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În lucrare este arătat cum metoda învățării reflexive contribuie în mod direct la formarea competențelor de învățare pe tot parcursul vieții. În acest scop s-au folosit o serie de întrebări conceptuale de la tema optica geometrică. Așa cum răspunsul la întrebările conceptuale este dat de elevi după un moment de dezbatere la nivel de grup, care este urmărit atent de profesor, se poate concluziona că întrebările conceptuale contribuie la înțelegerea științifică a termenilor noi dar și asigură feedback-ul permanent în clasă. |
|||||
Cuvinte-cheie întrebări conceptuale, învățare reflexivă, feedback, înțelegere științifică, conceptual questions, reflexive learning, feedback, scientific understanding |
|||||
|