Învățarea opticii geometrice prin metoda cercetării
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
413 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 11:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
:372.853:167 (1)
Educație (14077)
Logică. Epistemologie. Teoria cunoașterii. Metodologie (150)
SM ISO690:2012
CALALB, Mihai, BALTAG, Nicolae. Învățarea opticii geometrice prin metoda cercetării. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 194-197. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Învățarea opticii geometrice prin metoda cercetării

CZU: :372.853:167

Pag. 194-197

Calalb Mihai, Baltag Nicolae
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2022


Rezumat

În lucrare este arătat cum metoda învățării reflexive contribuie în mod direct la formarea competențelor de învățare pe tot parcursul vieții. În acest scop s-au folosit o serie de întrebări conceptuale de la tema optica geometrică. Așa cum răspunsul la întrebările conceptuale este dat de elevi după un moment de dezbatere la nivel de grup, care este urmărit atent de profesor, se poate concluziona că întrebările conceptuale contribuie la înțelegerea științifică a termenilor noi dar și asigură feedback-ul permanent în clasă.

The article shows in which way the method of reflexive learning contributes directly to the formation of lifelong learning competences. For this purpose, the authors provide a series of conceptual questions at geometric optics. As the students give the answer to the conceptual questions after a moment of group discussion, which is monitored by the teacher, it can be concluded that the conceptual questions not only contribute to the scientific understanding of the new terms but also ensure permanent feedback in class.

Cuvinte-cheie
întrebări conceptuale, învățare reflexivă, feedback, înțelegere științifică,

conceptual questions, reflexive learning, feedback, scientific understanding