Analiza dezvoltării sectorului agențiilor de turism în Republica Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
456 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-21 15:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.48(478) (61)
Turism (532)
SM ISO690:2012
BALAN, Igor, BARCARI, Igor. Analiza dezvoltării sectorului agențiilor de turism în Republica Moldova. In: Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration: 4th International Conference, Ed. 4, 3-4 decembrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: 2021, Ediția 4, Vol.1, pp. 107-113. ISBN 978-9975-3527-1-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration
Ediția 4, Vol.1, 2021
Conferința "Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration"
4, Chişinău, Moldova, 3-4 decembrie 2021

Analiza dezvoltării sectorului agențiilor de turism în Republica Moldova

CZU: 338.48(478)

Pag. 107-113

Balan Igor, Barcari Igor
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
Disponibil în IBN: 28 aprilie 2022


Rezumat

In this article, a statistical analysis of the dynamics of the main indicators on the development of travel agencies, the synthetic presentation by graphical methods of the sector's own processes for the period 2015-2020, as well as some conclusions and recommendations to improve the activities of entrepreneurship in the relevant sector. In this research were used multiple and various statistical data collected by the National Statistics Office, the relevant agency of the Ministry of Economy of the Republic of Moldova, as well as the provisions of the Tourism Development Strategy "Tourism 2020" and the draft Tourism Development Program "Tourism 2025".

În prezentul articol a fost realizată o analiză statistică a dinamicii principalilor indicatori privind dezvoltarea agențiilor de turism, prezentarea sintetică prin metode grafice a proceselor proprii sectorului pentru perioada anii 2015 – 2020, precum și au fost formulate unele concluzii și recomandări de îmbunătățire a activităților subiecților de antreprenoriat din sectorul corespunzător. În cadrul acestei cercetări au fost utilizate multiple și diverse date statistice acumulate de biroul național de statistică, agenției de profil din cadrul Ministerului Economiei al Republicii Moldova, precum și prevederile Strategiei de dezvoltare a turismului ”Turism 2020” și proiectul Programului de dezvoltare a turismului ”Turism 2025”.

Cuvinte-cheie
tourism industry, tourism agencies, tourism flows, international tourism arrivals, international tourism receives, inbound tourism, outbound tourism,

industria turismului, agenții de turism, fluxuri turistice, sosiri de turiști internaționali, turism internațional receptor, turiști primiți, turiști plecați