Articolul precedent |
Articolul urmator |
248 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-27 14:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811`373(072.8) (1) |
Limbi (3219) |
SM ISO690:2012 CEBOTAROŞ, Viorica. The role of collocations in expanding EFL learners' vocabulary. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, 8 octombrie 2021, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 10, Vol. I, pp. 101-104. ISBN 978-9975-50-271-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 10, Vol. I, 2021 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Bălți, Moldova, 8 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 811`373(072.8) | ||||||
Pag. 101-104 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Îmbogățirea vocabularului studenților într-o limbă străină presupune învățarea lexicului într-un context lingvistic, și nu învățarea separată a cuvintelor. În articol abordăm problema rolului locuținnilor în vederea îmbunătățirii abilităților de comunicare verbală în limba străină, precum și rolul profesorului în dezvoltarea autonomiei în învățare a studenților. |
||||||
Cuvinte-cheie context, îmbogăţirea vocabularului, locuţiune, autonomie în învățare |
||||||
|