Comment didactiser la video dans le contexte du français de specialite
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
285 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-03 08:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.133.1:004 (2)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4183)
SM ISO690:2012
BAHNEANU, Vitalina, POSTOVANU, Steluţa. Comment didactiser la video dans le contexte du français de specialite. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerinţele pieţei muncii. In Memoriam Tamara Matei, Ed. 4, 16-17 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2021, Ediția 4, pp. 37-43. ISBN 978-9975-56-893-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 4, 2021
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului la cerinţele pieţei muncii"
4, Chişinău, Moldova, 16-17 aprilie 2021

Comment didactiser la video dans le contexte du français de specialite

CZU: 37.02:811.133.1:004

Pag. 37-43

Bahneanu Vitalina, Postovanu Steluţa
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2022


Rezumat

Articolul prezintă câteva modalități de abordare a documentului video la orele de limba franceză specializată. Sunt clarificate anumite aspecte carei conferă autenticitate și este subliniată importanța lui pentru predarea noțiunilor din registrul de specialitate. Pentru ca un document video să fie eficient și să fie atinse obiectivele propuse prin folosirea lui, acesta trebuie să respecte câteva cerințe: să respecte nivelul de limbă al studenților, documentul trebuie să prezinte situații variate de comunicare, să fie de actualitate, să aibă legătură cu viitorul profesional al studentului. Orice sursă din care este preluat un document trebuie să fie precizată pentru a-i conferi originalitate și pentru a-l plasa într-un anumit context. Exploatarea pedagogică a documentelor video se va realiza în funcție de obiectivele urmărite, activitate pentru îmbogățirea lexicului, elucidarea unor probleme de gramatică, abordarea unor noțiuni de civilizație și dobândire de cunoștințe privitoare la un domeniu specializat.

Cuvinte-cheie
la vidéo, langues de spécialités, Cadre européen commun de référence, didactique des langues, perspective actionnelle.