Articolul precedent |
Articolul urmator |
285 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-03 08:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.133.1:004 (2) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4183) |
SM ISO690:2012 BAHNEANU, Vitalina, POSTOVANU, Steluţa. Comment didactiser la video dans le contexte du français de specialite. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerinţele pieţei muncii. In Memoriam Tamara Matei, Ed. 4, 16-17 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2021, Ediția 4, pp. 37-43. ISBN 978-9975-56-893-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 4, 2021 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului la cerinţele pieţei muncii" 4, Chişinău, Moldova, 16-17 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.133.1:004 | ||||||
Pag. 37-43 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă câteva modalități de abordare a documentului video la orele de limba franceză specializată. Sunt clarificate anumite aspecte carei conferă autenticitate și este subliniată importanța lui pentru predarea noțiunilor din registrul de specialitate. Pentru ca un document video să fie eficient și să fie atinse obiectivele propuse prin folosirea lui, acesta trebuie să respecte câteva cerințe: să respecte nivelul de limbă al studenților, documentul trebuie să prezinte situații variate de comunicare, să fie de actualitate, să aibă legătură cu viitorul profesional al studentului. Orice sursă din care este preluat un document trebuie să fie precizată pentru a-i conferi originalitate și pentru a-l plasa într-un anumit context. Exploatarea pedagogică a documentelor video se va realiza în funcție de obiectivele urmărite, activitate pentru îmbogățirea lexicului, elucidarea unor probleme de gramatică, abordarea unor noțiuni de civilizație și dobândire de cunoștințe privitoare la un domeniu specializat. |
||||||
Cuvinte-cheie la vidéo, langues de spécialités, Cadre européen commun de référence, didactique des langues, perspective actionnelle. |
||||||
|