Articolul precedent |
Articolul urmator |
391 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 18:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1.015.3 (27) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (588) |
SM ISO690:2012 DRUGUȘ, Olga. Incluziunea copiilor cu CES în perioada pandemică: dificultăți și perspective. In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 311-327. ISBN 978-9975-46-567-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021 | |||||
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale" 1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021 | |||||
|
|||||
CZU: 376.1.015.3 | |||||
Pag. 311-327 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Copiii cu cerințe educaționale speciale fac parte din comunitatea noastră și au nevoie de noi, pedagogii, „să le punem în cale”. Întâlnirea educațională dintre copilul cu nevoi educaționale speciale și profesorii săi trebuie să fie adevărată, sinceră, semnificativă, chiar decisivă, trebuie să trezească bucurie și dorința de a se reîntâlni. Pentru mulți părinți, fericirea înseamnă un mediu de dezvoltare sigur și sănătos pentru copiii lor. Într-un astfel de mediu, elevii cu nevoi educaționale speciale din instituția noastră, instituția care pune accent pe dezvoltarea abilităților copiilor, educație egală pentru toți elevii. Zeci de mii de elevi din Republica Moldova au fost nevoiți să se adapteze la educația online din cauza COVID-19. -19 pandemie. Nu a fost o sarcină ușoară nici pentru studenți, nici pentru profesori. Cu toate acestea, și mai greu a fost pentru copiii cu nevoi educaționale speciale, pentru că au nevoie de mai multă atenție și de o mai mare implicare a profesorilor prin metode speciale. COVID-19 a avut un impact semnificativ asupra sistemului educațional din Moldova în general și asupra promovării educației incluzive în special. Copiilor cu cerinţe educaţionale speciale le este extrem de dificil să se adapteze la învăţământul la distanţă. În timpul carantinei copiilor le lipsesc colegii și profesorii, și mai ales activitățile din centrul de resurse. Familia a fost cel mai mare sprijin în timpul în care a trebuit să transferăm toate lecțiile online. Elevii nu puteau îndeplini singuri sarcinile, în special copiii din clasele primare, așa că a fost un efort comun al tuturor: profesori, elevi, profesor de sprijin și părinți. Anul acesta, copiii sunt bucuroși că ne-am întors la școală. |
|||||
Cuvinte-cheie Copiii cu cerințe educaționale speciale, perioadă pandemică, strategii, children with special educational needs, pandemic period, Strategies |
|||||
|