Articolul precedent |
Articolul urmator |
311 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 15:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2+37.015.3 (5) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 CUZNEŢOV, Larisa. Strategii, stiluri și metode de învățare în formarea inițială a cadrelor didactice/ licență și masterat în contextul neurodidacticii și paradigmei cognitiv-constructiviste. In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 284-301. ISBN 978-9975-46-567-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021 | ||||||
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale" 1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.2+37.015.3 | ||||||
Pag. 284-301 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține un studiu teoretic privind abordarea strategiile, stilurile și metodele procesului de învățământ universitar.. De asemenea, sunt evidențiate și explicate legăturile interne ale procesului de predare-învățare-evaluare. |
||||||
Cuvinte-cheie strategii de învăţare, stiluri de învăţare, metode de învățământ formarea inițială, cadre didactice, metacogniţie, neurodidactică, learning strategies, learning styles, teaching methods initial training, teachers, metacognition, neurodidactics |
||||||
|