Strategii, stiluri și metode de învățare în formarea inițială a cadrelor didactice/ licență și masterat în contextul neurodidacticii și paradigmei cognitiv-constructiviste
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
311 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 15:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.2+37.015.3 (5)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa. Strategii, stiluri și metode de învățare în formarea inițială a cadrelor didactice/ licență și masterat în contextul neurodidacticii și paradigmei cognitiv-constructiviste. In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 284-301. ISBN 978-9975-46-567-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale"
1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021

Strategii, stiluri și metode de învățare în formarea inițială a cadrelor didactice/ licență și masterat în contextul neurodidacticii și paradigmei cognitiv-constructiviste

CZU: 37.013.2+37.015.3

Pag. 284-301

Cuzneţov Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2022


Rezumat

Articolul conține un studiu teoretic privind abordarea strategiile, stilurile și metodele procesului de învățământ universitar.. De asemenea, sunt evidențiate și explicate legăturile interne ale procesului de predare-învățare-evaluare.

The article contains a theoretical study on the approach to the strategies, styles and methods of the university education process. The internal links of the teaching-learning-evaluation process are also highlighted and explained.

Cuvinte-cheie
strategii de învăţare, stiluri de învăţare, metode de învățământ formarea inițială, cadre didactice, metacogniţie, neurodidactică,

learning strategies, learning styles, teaching methods initial training, teachers, metacognition, neurodidactics