Managementul formării continue a cadrelor didactice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
409 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 14:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.07:005.95/.96(498) (2)
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198)
Tipuri de management (316)
SM ISO690:2012
GUȚU, Andrei. Managementul formării continue a cadrelor didactice. In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 123-132. ISBN 978-9975-46-567-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale"
1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021

Managementul formării continue a cadrelor didactice

CZU: 37.07:005.95/.96(498)

Pag. 123-132

Guțu Andrei
 
Școală Gimnazială Omega – Târgu Mureș
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2022


Rezumat

În prezent, se acordă o importanță tot mai mare formării profesionale continue a cadrelor didactice. Aceasta nu este văzută doar ca o modalitate de dezvoltare personală a profesorilor, ci devine o investiție superioară în creșterea calității muncii și a vieții. Formarea continuă a profesorilor este esențială deoarece profesorii joacă, de asemenea, un rol important ca agenți ai schimbării în procesul educațional. Vremurile moderne au schimbat identitatea elevilor și, prin urmare, necesită o redefinire a stilurilor și rolurilor profesorului. Este necesară remodelarea modelelor de predare-învățare de la zero, pentru a oferi elevilor o educație de calitate.

At present, there is an increasing importance given to the continuous vocational training of teachers. This is not only seen as a way of personal development of teachers, but becomes a superior investment in increasing the quality of work and life. Continuous teacher training is essential because teachers also play an important role as agents of change in the educational process.Modern times have changed the identity of students and therefore require a redefinition of the styles and roles of the teacher. It is necessary to reshape the teaching-learning models from the ground up, in order to provide students with a quality education.

Cuvinte-cheie
dezvoltare, profesor, calitate, educaţie, formare, agenți,

development, teacher, Quality, education, training, Agents