Articolul precedent |
Articolul urmator |
409 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 14:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005.95/.96(498) (2) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198) |
Tipuri de management (316) |
SM ISO690:2012 GUȚU, Andrei. Managementul formării continue a cadrelor didactice. In: Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale, Ed. 1, 20-22 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 123-132. ISBN 978-9975-46-567-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale 2021 | ||||||
Conferința "Practici naționale și internaționale de profesionalizare a cadrelor didactice în contextul provocărilor societale" 1, Chişinău, Moldova, 20-22 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.07:005.95/.96(498) | ||||||
Pag. 123-132 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezent, se acordă o importanță tot mai mare formării profesionale continue a cadrelor didactice. Aceasta nu este văzută doar ca o modalitate de dezvoltare personală a profesorilor, ci devine o investiție superioară în creșterea calității muncii și a vieții. Formarea continuă a profesorilor este esențială deoarece profesorii joacă, de asemenea, un rol important ca agenți ai schimbării în procesul educațional. Vremurile moderne au schimbat identitatea elevilor și, prin urmare, necesită o redefinire a stilurilor și rolurilor profesorului. Este necesară remodelarea modelelor de predare-învățare de la zero, pentru a oferi elevilor o educație de calitate. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare, profesor, calitate, educaţie, formare, agenți, development, teacher, Quality, education, training, Agents |
||||||
|