Articolul precedent |
Articolul urmator |
463 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 21:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004:811.133.1 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4112) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4401) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (250) |
SM ISO690:2012 STANCIU, Florentina. Formarea competenței de comunicare în limba franceză în învățarea online prin utilizarea eficientă a secvențelor video. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 146-150. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p146-150 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | |||||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | |||||||||
|
|||||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p146-150 | |||||||||
CZU: 37.016:004:811.133.1 | |||||||||
Pag. 146-150 | |||||||||
|
|||||||||
Descarcă PDF | |||||||||
Rezumat | |||||||||
Ultimele decenii, caracterizate de schimbări în relațiile transnaționale, de creșterea Uniunii Europene și de nevoia tot mai mare de comunicare în lumea globalizată, au condus la o reconsiderare a practicilor, metodologiilor și materialelor utilizate în predarea limbilor, inclusiv în predarea limbii franceze ca limbă străină. Învățarea online completează învățarea clasică propunând informații accesibile, care pot fi acesate oricând prin intermediul platformelor electronice. Învățarea online de calitate presupune o proiectare a instruirii online, o predare online și învățarea online propriu-zisă. Folosirea conținuturilor multimedia în demersul didactic constituie un avantaj în formarea competenței de comunicare în limba franceză a elevilor, datorită imaginilor, în general și a secvențelor video, în particular, care eficientizează învățarea. Interacțiunea și comunicarea facilitează predarea-învățarea-evaluarea iar documentele autentice -secvențele video îl confruntă pe cel ce învaţă cu situaţii care îi permit să-şi îmbunătăţească competențele de înţelegere şi exprimare orală/ scrisă şi să-şi dezvolte competenţele interculturale. |
|||||||||
Cuvinte-cheie învăţare online, conținuturi multimedia, competenţe de comunicare, exprimare orală, secvențe video, înţelegere orală, competențe interculturale., online learning, multimedia contents, communicative competences, oral communication, videos, oral comprehension, intercultural competences. |
|||||||||
|