Formarea competenței de comunicare în limba franceză în învățarea online prin utilizarea eficientă a secvențelor video
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
463 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 21:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004:811.133.1 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4112)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4401)
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (250)
SM ISO690:2012
STANCIU, Florentina. Formarea competenței de comunicare în limba franceză în învățarea online prin utilizarea eficientă a secvențelor video. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 146-150. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p146-150
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice"
Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021

Formarea competenței de comunicare în limba franceză în învățarea online prin utilizarea eficientă a secvențelor video

Training in French communication skills in online learning through the efficient use of video sequences

DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p146-150
CZU: 37.016:004:811.133.1

Pag. 146-150

Autori:
Stanciu Florentina
 
Colegiul Naţional „Ferdinand I”, Bacău
 
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

Ultimele decenii, caracterizate de schimbări în relațiile transnaționale, de creșterea Uniunii Europene și de nevoia tot mai mare de comunicare în lumea globalizată, au condus la o reconsiderare a practicilor, metodologiilor și materialelor utilizate în predarea limbilor, inclusiv în predarea limbii franceze ca limbă străină. Învățarea online completează învățarea clasică propunând informații accesibile, care pot fi acesate oricând prin intermediul platformelor electronice. Învățarea online de calitate presupune o proiectare a instruirii online, o predare online și învățarea online propriu-zisă. Folosirea conținuturilor multimedia în demersul didactic constituie un avantaj în formarea competenței de comunicare în limba franceză a elevilor, datorită imaginilor, în general și a secvențelor video, în particular, care eficientizează învățarea. Interacțiunea și comunicarea facilitează predarea-învățarea-evaluarea iar documentele autentice -secvențele video îl confruntă pe cel ce învaţă cu situaţii care îi permit să-şi îmbunătăţească competențele de înţelegere şi exprimare orală/ scrisă şi să-şi dezvolte competenţele interculturale.

The last decades, characterized by changes in the transnational relationships, by the growth of the European Union and the increasing need to communicate in the globalized world, lead to a reevaluation of the practices, methodologies and materials used in teaching languages, especially in teaching French as a foreign language. Online learning completes the classical learning suggesting accessible information which can be accessed anytime through electronic platforms. Qualitative online learning involves planning online learning, online teaching and online learning its-self. Using multimedia contents in teaching constitutes an advantage in shaping the communicative competence of the students in French as a result of the pictures in general and particularly of the videos, which make learning efficient. Interaction and communication facilitate the learning-teaching-evaluation process and the authentic materials – the videos expose the learner to situations which enable them to improve the comprehension competences, the written and oral communication and the development of intercultural competences.

Cuvinte-cheie
învăţare online, conținuturi multimedia, competenţe de comunicare, exprimare orală, secvențe video, înţelegere orală, competențe interculturale.,

online learning, multimedia contents, communicative competences, oral communication, videos, oral comprehension, intercultural competences.