Articolul precedent |
Articolul urmator |
459 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-20 19:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004:811 (5) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4112) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4401) |
Limbi (3341) |
SM ISO690:2012 GOROBEȚ, Evelina. Condiții pedagogice de optimizare a procesului de predare-învățare a limbilor străine în mediul online. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 133-140. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p133-140 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | |||||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | |||||||||
|
|||||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p133-140 | |||||||||
CZU: 37.016:004:811 | |||||||||
Pag. 133-140 | |||||||||
|
|||||||||
Descarcă PDF | |||||||||
Rezumat | |||||||||
Dezvoltarea rapidă a noilor tehnologii și proliferarea resurselor informaționale sunt caracteristicile de bază ale societății noastre contemporane. Aplicațiile multimedia, telecomunicațiile, dispozitive electronice portabile și fără fir, rețelele de socializare, soft-urile educaționale, instrumentele Web 2.0, și altele, redefinesc radical modul în care oamenii fac schimb de informații, precum și modul de predare, învățare și acumulare a noilor cunoștințe. Învățământul online introduce noi termeni (E-learning, învățământ la distanță, resurse digitale, soft, zoom, ect.) și impune noi condiții pedagogice în desfășurarea procesului educațional la toate treptele de învățământ. Internetul și aplicațiile Web 2.0 au devenit surse indispensabile din procesul educațional, dar totuși provocatoare pentru cadrele didactice, precum și pentru ceilalți participanți la procesul educațional. Articolul prezent reflecă valorificarea tehnologiilor moderne de informare și comunicare și a resurselor digitale interactive ca fiind condiții pedagogice obligatorii de optimizare a procesul educațional în mediul online. |
|||||||||
Cuvinte-cheie învăţare-predare, limbi străine, mediul online, învăţământ online, resurse digitale, tehnologii informaţionale, condiții pedagogice, learning and teaching, foreign languages, online environment, online education, digital resources, information technologies, pedagogical conditions |
|||||||||
|