Condiții pedagogice de optimizare a procesului de predare-învățare a limbilor străine în mediul online
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
459 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-20 19:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:004:811 (5)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4112)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4401)
Limbi (3341)
SM ISO690:2012
GOROBEȚ, Evelina. Condiții pedagogice de optimizare a procesului de predare-învățare a limbilor străine în mediul online. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 133-140. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p133-140
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice"
Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021

Condiții pedagogice de optimizare a procesului de predare-învățare a limbilor străine în mediul online

Pedagogical Conditions for optimizing the process of teaching and learning Foreign Languages Online

DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p133-140
CZU: 37.016:004:811

Pag. 133-140

Autori:
Gorobeț Evelina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

Dezvoltarea rapidă a noilor tehnologii și proliferarea resurselor informaționale sunt caracteristicile de bază ale societății noastre contemporane. Aplicațiile multimedia, telecomunicațiile, dispozitive electronice portabile și fără fir, rețelele de socializare, soft-urile educaționale, instrumentele Web 2.0, și altele, redefinesc radical modul în care oamenii fac schimb de informații, precum și modul de predare, învățare și acumulare a noilor cunoștințe. Învățământul online introduce noi termeni (E-learning, învățământ la distanță, resurse digitale, soft, zoom, ect.) și impune noi condiții pedagogice în desfășurarea procesului educațional la toate treptele de învățământ. Internetul și aplicațiile Web 2.0 au devenit surse indispensabile din procesul educațional, dar totuși provocatoare pentru cadrele didactice, precum și pentru ceilalți participanți la procesul educațional. Articolul prezent reflecă valorificarea tehnologiilor moderne de informare și comunicare și a resurselor digitale interactive ca fiind condiții pedagogice obligatorii de optimizare a procesul educațional în mediul online.

The rapid development of new technologies and the proliferation of information resources are the basic characteristics of our contemporary society. Multimedia applications, telecommunications, portable and wireless electronic devices, social networks, educational software, Web 2.0 tools, and others, radically redefine the way people exchange information, as well as how to teach, learn and accumulate new knowledge. Online education introduces new terms (E-learning, distance learning, digital resources, software, zoom, etc.) and imposes new pedagogical conditions in the development of the educational process at all levels of education. The Internet and Web 2.0 applications have become indispensable sources in the educational process, but still challenging for teachers as well as for other participants in the educational process. This article reflects the use of modern information and communication technologies and interactive digital resources as mandatory pedagogical conditions for optimizing the educational process in the online environment.

Cuvinte-cheie
învăţare-predare, limbi străine, mediul online, învăţământ online, resurse digitale, tehnologii informaţionale, condiții pedagogice,

learning and teaching, foreign languages, online environment, online education, digital resources, information technologies, pedagogical conditions