Articolul precedent |
Articolul urmator |
601 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 19:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:57 (21) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
Științe biologice în general (3590) |
SM ISO690:2012 STANCIU, Adelin. Dezvoltarea competențelor științifice și abilităților practice în lucrările de laborator la disciplina biologie. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 96-99. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p96-99 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | ||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p96-99 | ||||||
CZU: 37.016:57 | ||||||
Pag. 96-99 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Metodele didactice utilizate în biologie sunt menite să dezvolte spiritul de observație și investigare, a unor deprinderi și tehnici de lucru specifice, stârnind motivația și interesul pentru studiul acestei frumoase discipline. Dincolo de cunoștințele științifice, predarea biologiei implică și dezvoltarea abilităților practice, a abilității metacognitive ale elevilor și a competenței mult-dorite de ”a învăța cum să înveți”. Și cum metacogniţiile elevului sunt în foarte mare măsură determinate de metacogniţiile profesorului, trebuie ca strategia didactică să fie construită atent, modern și adaptată cerințelor elevilor, fie că vorbim de experiment, demonstrație, lucrare practică sau învățare prin descoperire. |
||||||
Cuvinte-cheie experiment, descoperire, lucrare practică, demonstrație, metodă didactică, , experiment, Discovery, practice work, demonstration, teaching method |
||||||
|