Abordări ale conceptelor pedagogice de receptare literar-artistică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
397 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-25 12:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
CZU:37.01 (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920)
SM ISO690:2012
BARALIUC, Nadejda. Abordări ale conceptelor pedagogice de receptare literar-artistică. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 1(73), pp. 42-45. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.07
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(73) / 2022 / ISSN 1811-5470

Abordări ale conceptelor pedagogice de receptare literar-artistică

Approaches to pedagogical concepts of literary and artistic reception

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.07
CZU: CZU:37.01

Pag. 42-45

Baraliuc Nadejda
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 21 aprilie 2022


Rezumat

Articolul reflectă în plan pedagogic ideile și conceptele cu privire la receptarea artistică/literar-artistică, care sunt raportate la nevoia de dezvoltare a receptivității și de formare a competenței de receptare artistică/ literar-artistică.

The article reflects pedagogically the ideas and concepts regarding the artistic/literary-artistic reception that are related to the need to develop the receptivity and to form the competence of artistic/literary-artistic reception.

Cuvinte-cheie
Receptare artistică/literar-artistică, text literar, receptor, receptivitate, operă literară, proces educațional, emoții artistice, gândire imaginativă, imagine artistică, imaginație literară, sensibilitate receptivă,

Artistic/literary-aristic reception, literary text, receiver, receptivity, literary work, educational process, artistic motions, imaginative thinking, artistic image, literary imagination, receptive sensitivity