Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
397 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-25 12:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
CZU:37.01 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
SM ISO690:2012 BARALIUC, Nadejda. Abordări ale conceptelor pedagogice de receptare literar-artistică. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 1(73), pp. 42-45. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.07 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(73) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.07 | ||||||
CZU: CZU:37.01 | ||||||
Pag. 42-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reflectă în plan pedagogic ideile și conceptele cu privire la receptarea artistică/literar-artistică, care sunt raportate la nevoia de dezvoltare a receptivității și de formare a competenței de receptare artistică/ literar-artistică. |
||||||
Cuvinte-cheie Receptare artistică/literar-artistică, text literar, receptor, receptivitate, operă literară, proces educațional, emoții artistice, gândire imaginativă, imagine artistică, imaginație literară, sensibilitate receptivă, Artistic/literary-aristic reception, literary text, receiver, receptivity, literary work, educational process, artistic motions, imaginative thinking, artistic image, literary imagination, receptive sensitivity |
||||||
|