Articolul precedent |
Articolul urmator |
293 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-09 16:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3:37.091 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
Organizarea instruirii (533) |
SM ISO690:2012 CUZNEŢOV, Larisa. Educația pe parcursul vieții și autoperfecționarea - oportunități sociopsihopedagogice de eficientizare a dezvoltării gândirii științifice la cadrele didactice. In: Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice, 18-22 iunie 2021, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 16-22. ISBN 978-9975-46-541-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p16-22 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice 2021 | ||||||
Conferința "Condiții pedagogice de optimizare a învățării în post criză pandemică prin prisma dezvoltării gândirii științifice" Chisinau, Moldova, 18-22 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.18-06-2021.p16-22 | ||||||
CZU: 37.015.3:37.091 | ||||||
Pag. 16-22 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă un studiu teoretic, care elucidează autoperfecționarea cadrelor didactice și oportunitățile sociopsihopedagogice de eficientizare a dezvoltării gândirii științifice în contextul educației și instruirii pe parcursul vieții. Autoarea a analizat specificul componentelor gândirii științifice din perspectiva eficientizării dezvoltării lor, valorificând oportunitățile nominalizate, inclusiv explorând practic posibilitățile Teoriei enneatipurilor/ enneagramelor în procesul de educație și autoeducație. |
||||||
Cuvinte-cheie gândire ştiinţifică, autoperfecţionare, educație pe parcursul vieții, cadru didactic, enneatip, enneagramă, teorie, oportunități sociopsihopedagogice, scientific thinking, self-improvement, lifelong learning, teacher, enneatype, enneagram, theory, socio-psycho-pedagogical opportunities. |
||||||
|