Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
443 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-29 20:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.214.112:373.24+39 (1) |
Educație (14306) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
Antropologie culturală. Ethnografie. Obiceiuri. Tradiții. Datini. Mod de viață. Folclor (2219) |
SM ISO690:2012 CRÎJANOVSCHI, Tatiana. Analiza curriculumului preșcolar pentru grupele pregătitoare din perspectivă folclorică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 1(27), pp. 159-165. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v27i1.159-165 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(27) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v27i1.159-165 | ||||||
CZU: 371.214.112:373.24+39 | ||||||
Pag. 159-165 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studierea creațiilor folclorice în grupa pregătitoare este axată pe manifestarea interesului pentru operele ce ilustrează creația populară, pe recunoașterea speciilor literare accesibile povestea, snoava, povestirea. Tipurile de activități propuse pentru realizarea obiectivelor ce se referă la morala educației populare, într-o anumită măsură, sunt adecvate realizării acestora. Impresionează accentuarea interesului pentru speciile literare populare, care justifică accesul preșcolarului mare pentru basme, legende, snoave. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculumul preșcolar, grupe pregătitoare, educaţie, folclor, morală, populară, preschool curriculum, preparatory groups, education, folklore, morals, popular |
||||||
|