Analiza curriculumului preșcolar pentru grupele pregătitoare din perspectivă folclorică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
443 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-29 20:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.214.112:373.24+39 (1)
Educație (14306)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013)
Antropologie culturală. Ethnografie. Obiceiuri. Tradiții. Datini. Mod de viață. Folclor (2219)
SM ISO690:2012
CRÎJANOVSCHI, Tatiana. Analiza curriculumului preșcolar pentru grupele pregătitoare din perspectivă folclorică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 1(27), pp. 159-165. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v27i1.159-165
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(27) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Analiza curriculumului preșcolar pentru grupele pregătitoare din perspectivă folclorică

Analysis of the preschool curriculum for preparatory groups from a folklore perspective

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v27i1.159-165
CZU: 371.214.112:373.24+39

Pag. 159-165

Crîjanovschi Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 17 aprilie 2022


Rezumat

Studierea creațiilor folclorice în grupa pregătitoare este axată pe manifestarea interesului pentru operele ce ilustrează creația populară, pe recunoașterea speciilor literare accesibile povestea, snoava, povestirea. Tipurile de activități propuse pentru realizarea obiectivelor ce se referă la morala educației populare, într-o anumită măsură, sunt adecvate realizării acestora. Impresionează accentuarea interesului pentru speciile literare populare, care justifică accesul preșcolarului mare pentru basme, legende, snoave.

The study of folk creations in the preparatory group is focused on the manifestation of the interest for the works that illustrate the popular creation, on the recognition of the accessible literary species the story, the snob, the story. The types of activities proposed to achieve the objectives related to the morality of popular education, to a certain extent, are adequate to achieve them. It impresses the accentuation of the interest for the popular literary species, which justifies the access of the great preschooler for fairy tales, legends, snobs

Cuvinte-cheie
curriculumul preșcolar, grupe pregătitoare, educaţie, folclor, morală, populară,

preschool curriculum, preparatory groups, education, folklore, morals, popular