Üürenicilerin ruh-ahlakli terbietmesindä gagauz dili hem literatura uroklarin önemnii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
440 1
Ultima descărcare din IBN:
2022-04-20 21:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.034:821.512.165 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920)
Literaturi în limbi ural-altaice, japoneză, coreeană, ainu, paleo-siberiană, eschimo-aleută, limbi dravidiene, limbi sino-tibetane (Literatură finlandeză, Literatură estonă, Literatură maghiară) (77)
SM ISO690:2012
CIMPOEŞ, Liubovi, FUYOR, Olga. Üürenicilerin ruh-ahlakli terbietmesindä gagauz dili hem literatura uroklarin önemnii. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 2022, 11 februarie 2022, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2022, Vol.3, pp. 141-142. ISBN 978-9975-83-176-5; 978-9975-83-179-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.3, 2022
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
2022, Comrat, Moldova, 11 februarie 2022

Üürenicilerin ruh-ahlakli terbietmesindä gagauz dili hem literatura uroklarin önemnii

CZU: 37.016.034:821.512.165

Pag. 141-142

Cimpoeş Liubovi1, Fuyor Olga2
 
1 Komrat devlet universiteti,
2 Gimnaziul S. Rudenko Vulcanesti
 
 
Disponibil în IBN: 13 aprilie 2022


Rezumat

The article discusses the methodology of using the creativity of Gagauz writers and poets in the general education program for the purpose of cultural and moral education of young people in gymnasium classes. The value of teaching lessons of the Gagauz language and literature and the influence on the moral education of schoolchildren of the gymnasium cycle is revealed.

Cuvinte-cheie
Cultural and moral education approach, competence approach, self-assessment, self-development, personality, competencies, values