Articolul precedent |
Articolul urmator |
431 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-28 05:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.882:82.09 (1) |
Educație (14079) |
Critică literară. Studii literare (212) |
SM ISO690:2012 SOROCATÎI-BRUMĂREL, Oxana, TABURCEANU, Polina. Modalități de predare/învățare a motivului vânătorii în programul școlar. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 124-130. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2022 |
|||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | |||||
|
|||||
CZU: 372.882:82.09 | |||||
Pag. 124-130 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul elucidează specificul de redare a motivului vânătorii în folclor și în textul literar-artistic. Conținutul se axează pe cercetarea multilaterală a valorilor simbolice pe care le comportă acest motiv. Vânătoarea devine un motiv literar prin care scriitorii meditează asupra unor profunde probleme de natură filozofică, socială, politică, națională, geografică și biologică, concomitent, desigur, cu evocarea, la propriu și la figurat, a unei adevărate vânători. Articolul valorifica creațiile poeților Nicolae Labiș și Șt. Aug. Doinaș în procesul de predare-învățare-evaluare, oferind exemple practice atât pentru treapta gimnazială de învățământ, cât și pentru treapta liceală. |
|||||
Cuvinte-cheie temă, motiv, vânătoare, tradiţii, folclor, iniţiere, cunoaştere, arhetip, subject, motive, hunting, traditions, folklore, initiation, knowledge, archetype |
|||||
|